Sal. Am o problema cu relantiul.Am rezolvat treaba, era debitmetru defect, dar acum imi sta turata undeva la 1300 rpm la relanti! Cand o pornesc dimineata sta turata la 1600 rpm dupa 15 sec incepe sa scada , scade undeva la 1000 rpm si dupa prima accelerare creste relantiul undeva la 1300 rpm! si nu numai asta, in mers daca o las pe liber sau daca apas ambreiajul si roata se invarte masina se tureaza singura aproape de 2000 rpm si apoi scade la 1300 rpm si oscileaza asa pana opresc roata pe loc cand opresc roata ramane relantiul la 1300 rpm. De la ce credeti ca este? Cumva de la senzorul ala de temperatura care declansaza si socul electronic ? De consum nu ma plang adica ia undeva la 10-11l/100km in oras dar este motorul mare nu cred ca este o problema consumul la motorul asta de 2000cm 20V, dar nu m-ar deranja sa mai scada putin
! Si inca ceva nu imi porneste eloctrocupla, ajunge apa cu o liniuta deasupra de jumatate si nu porneste electrocupla. Am probat-o sa vad daca e buna , am pus 2 fire de la baterie si porneste deci ea este buna deci altundeva este problema , oare tot de la acel senzor de temperatura? Multumesc mult Florin, astept raspunsul tau!