[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
:: Vezi subiect - Alfa Romeo - 100 de ani de istorie

http://forum.problemefiat.ro/

Alfa Romeo - 100 de ani de istorie
http://forum.problemefiat.ro/viewtopic.php?f=4&t=284
Pagina 1 din 1

Autor:  the red passion [ Mie Feb 17, 2010 8:23 pm ]
Subiectul mesajului:  Alfa Romeo - 100 de ani de istorie

Alfa Romeo - 100 de ani de istorie

A.L.F.A. 24 HP (1910)
Imagine
Prima masina din istoria Alfa Romeo,24 HP,un torpedo in 6 locuri cu un motor in 4 cilindri de 4 litri,pentru 100 km/h viteza maxima.Incepind din 24 Iunie 1910 data fondari A.L.F.A. ce va deveni Alfa Romeo citiva ani mai tirziu,DNA-ul de baza ale masinilor del Biscione era deja orientat spre inalte prestati.
RL Targa Florio (1923)
Imagine
Se naste Quadrifoglio: cu prima dintre cele 10 victori a masini Alfa Romeo la Targa Florio se naste simbolul care va distinge masinile Alfa de competitii.RL TF a lui Sivocci isi adjudeca gara,prima victorie la nivel international pentru Alfa Romeo cu Quadrifoglio verde pe fond alb desenata pe capota.
P2 Gran Premio (1924)
Imagine
P2 este proiectata de Vittorio Jano, este prima masina in 8 cilindri Alfa Romeo, un doi litri sovralimentato cu compresor: acestea sint exceptionalele caracteristici tehnice care o poarta la victoria in 1° Campionato Automobilistico del Mondo in 1925, cu pilotul Brilli-Peri.Acest biposto de gran premio isi adjudeca si primul din cele 5 titluri mondiale ale Casei Milanese si din acest moment Marca este conturata de un laur pentru celebrarea evenimentului
6C 1500 Super Sport(1928)
Imagine
In anul 1928 versiunea 6C 1500 cu Campari-Ramponi isi adjudeca prima din cele 11 victori ale Alfa Romeo in Mille Miglia, record ramas nedoborit.In imagine exemplarul din Museo Alfa Romeo, un adevarat “serial winner”: a invins reevocarea istoricei Mille Miglia in 2005, in 2007 si in 2008,si-a adjudecat printre altele si editia din Argentina din 2007 si Japonia din 2008 a cursei.
6C 1750 Gran Sport (1930)
Imagine
O mare clasica pentru Alfa Romeo:versiunea 6C 1750 Gran Sport, carrozzata de Zagato,dispune de excelente continuturi tehnice cu un bogat palmares de succese sportive,printre care Mille Miglia din 1930, cistigata de Nuvolari-Guidotti, in care vine depasita pentru prima oara viteza medie de 100 km/h .
8C 2300 tipo Le Mans(1933)
Imagine
Versiunea 8C 2300, este primul model din legendara serie de 8 cilindri Alfa Romeo cu compresor, invinge pentru 4 ori la rind 24 ore di Le Mans (din 1931 pina in 1934),plus alte numeroase gare internationale,pe circuit sau strada. oltre a numerose altre gare internazionali, su circuito e su strada.In imagine Tazio Nuvolari in triunf dupa victoria in maratonul francez din 1933.
8C 2900 B Lungo (1938)
Imagine
Modelul 8C 2900 reprezinta "maximul":in acea epoca considerata masina de serie cea mai rapida din lume.Stilul acestei berlinete este opera,caroserilor de la Carrozzeria Touring din Milano, un produs de referinta pentru design si realizarea caroseriei din aluminiu cu brevetul:Superleggera.Versiunea 8C 2900 B Lungo isi adjudeca in anul 1947 ultima dintre cele 11 victori absolute ale Alfa Romeo in Mille Miglia cu Biondetti-Romano. Toate acestea cu o masina de serie.
Gran Premio Tipo 159 Alfetta (1951)
Imagine
Juan Manuel Fangio la volanul masini Alfetta 159 in Gran Premio din Elvetia, la Bremgarten (Berna), in editia dinn 1951,care o v-a invinge:in acel an campionul argentinian isi adjudeca primul dintre cele 5 titluri mondiale.Fangio isi va aminti pentru tot deauna cu profunda stima si recunostinta experienta avuta cu Alfa Romeo, care l-a lansat spre culmea automobilismului mondial.Alfa Romeo invinge si campionatul mondial de Formula 1 in 1950 cu alfa 158 pilotata de Giuseppe Farina.
Mitica Alfetta a fost un monopost care a inchis epoca pentru Alfa Romeo:casa milaneza se retrage ne invinsa din competiti,pentru a se dedica productiei de serie.
Giulietta Sprint (1954)
Imagine
Giulietta Sprint,este icona anilor ’50, golden-age pentru industria italiana,fotografiata cum spune traditia Alfa Romeo,in fata all’Arco della Pace,intr-un Milano care "decola"dupa ranile razboiului mondial.Sprint este unul dintre exemplarele cele mai prestigioase ale “industrial design”, ,nu numai italian,dar si international,care a proiectat definitiv Alfa Romeo in dimensiunea de mare constructor,fara a pierde din vedere continutul de exceptional ale produselor sale.
Tehnic Giulietta a ravasit regulile pieti,a redefinit parametri de referinta,a reprezentat o diferenta cu concurenta.
Giulietta Spider (1955)
Imagine
Giulietta Spider, evolutie descoperita a familiei Giulietta, nascuta de la o idee a lui Mr. Hoffman, importator nord-american de masini europene: vroia sa vinda in USA o spider compacta si brilianta a stilului inconfundabil italian,fascinant si sobru,cu o Marca prestigioasa,asa ca nu se putea sa nu se gindeaca la Alfa Romeo.Giulietta Spider a avut un succes rapid si la cererea pporului se realizeaza versiunea pentru piata europeana.La fel ca versiunea Sprint face sa "decoleze"Carrozzeria Bertone si relanseaza Pinin Farina. Inutil de reamintit ca obtine caracteristicile tehnice ale versiuni coupé care se regasesc la spider.
Montreal (1970)
Imagine
Montreal este un concept car realizat de Bertone cu ocazia ’Expo internazionale a orasului canadez:in anul 1970 soseste pe piata versiunea realizata in serie, echipata cu motorul V8 de la 33 purtat la 2,6 litri de cilindrata. Acest model este topul de gama Alfa Romeo: cu o viteza maxima de 220 km/h si un stil agresiv, tipic italian, intra in plin titlu intre cele mai prestigioase gran turismo a primilor ani saizeci,segment de piata care resimte destul de greu criza energetica.
Alfetta (1972)
Imagine
In 1972 Alfa Romeo prezinta masina cea mai inovativa de dupa razboi: Alfetta, berlina sportiva cu nume mitic, care se leaga de 159-le de Formula 1,campiona mondiala in 1951 cu Fangio,cu care impartaseste aceias schema ale sospensilor spate, puntea De Dion.Stilul masini este semnificativ cu un caracter tipic a anilor ’70, conservind totusi multa personalitate si un caracter inconfundabil Alfa Romeo:va deveni repede un best-seller. De la Alfetta se va naste toata familia de masini care vor purta cu succes - mostenirea tecnica a scoli Alfa Romeo pina in 1992:in fine,este ultima masina complect proiectata si dezvoltata sub conducerea Ing. Satta Puliga.
33 TT 12 (1975)
Imagine
Versiunea 33 TT 12 este o masina care in anul 1975 si in 1977 (cu evolutia SC 12) isi adjudeca ultimi doi lauri mondiali pentru Alfa Romeo, este inca masina care raprezinta culmea palmaresului sportiv al Autodelta - reparto corse al Alfa - in competile internationale.Alfa 33 domina si Campionato Marche invingind sapte gare din opt prevazute in calendar,cei mai faimosi si importanti piloti ai epoci,"alearga"cu rosiile sport-prototipo Alfa Romeo.
Alfa 75 T. Spark (1987)
Imagine
Alfa 75 este ultimul model de mare productie descendent direct de la Alfetta si in 1987, la doi ani de la prezentare ,relanseaza in mare stil o solutie tehnica care caracterizeaza motoarele Alfa Romeo incepind din 1914: dubla aprindere pe cilindru,ulterior cunoscuta ca Twin Spark, marca tecnica care distinge motoarele che del Biscione pentru mai mult de 20 de ani.r più di un ventennio.Inl’87 Alfa 75 este unica berlina din lume cu un pedigree tehnic asa sofisticat si prestigios:tractiune spate sistema Transaxle, punte De Dion,dubla aprindere.
155 V6 Ti (1993)
Imagine
Alfa Romeo 156 (1997)
Imagine
Alfa Romeo 147 (2000)
Imagine
Daca in anul 1997 alfa 156 a reprezentat un adevarat succes,147 confirma si consolideaza acest trend:147-le este compacta cea mai cool de pe piata,are un styling care pune in criza masnile cele mai prestigioase si este versiunea hi-performanta GTA devenita “instant classic”.In anul 2006 debuteaza 147 Q2,dotata cu un diferential autoblocant care permite evoluti de negindit pentru o masina cu tractiune fata.
Alfa Romeo GT (2004)
Imagine
Alfa Romeo GT prezentata presei in toamna lui 2003 este interpretarea moderna a conceptului si expresiei versiuni Giulietta Sprint: coupé cu o linie curata sifascinanta,4 locuri comode,prestari briliante si o atmosfera tipica Alfa Romeo.
Brera (2005)
Imagine
Spider (2005)
Imagine
8C Competizione (2006) si 33 Stradale prototipo (1967)
Imagine
8C Competizione din 2007 impreuna cu prototipul de la 33 Stradale din 1967. 40 de ani separa aceste masini care incarneaza din plin spiritul Alfa Romeo, cu elemente comune intr-un ambient interpretativ diferit:motoare 8 cilindria in V, stil alunecos atractiv,prestati sincere,productie limitata,ambasadoare ale Marci in lume.8C Competizione a dus Alfa Romeo la un nivel de vis.
8C Spider (2009)
Imagine
MiTo (2008)
Imagine
sursa: events

Pagina 1 din 1 Ora este UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/