Ieri cand veneam de la tara am prins temteraturi la exterior de 24-26 grade Celsius, asta insemnand ca in masina erau mai multe, asa ca am pornit AC (nepornit de anul trecut - greseala mea). S-a aprins beculetul de la butonul de comanda, dar aer rece deloc si nici compresorul nu pornea, pentru ca nu se simtea in puterea motorului. Am crezut ca mi se pare, l-am mai lasat cateva minute apoi am repetat procedura si tot nimic, asa ca am deschis geamul .
Intrebari:
- daca s-a pierdut freonul din instalatie e posibil sa nu cupleze compresorul?
- am vazut destul de deasa problema la fulia de la compresor (ambreiajul dus), cum se manifesta?
- este vreo problema la partea electrica?
P.S. Referitor la prima intrebare, in iarna am ramas suspendat de puntea fata intr-un canal. Masina a ramas in fata pe radiatoare si in spate pe baie, canalul era cat rotile. Dupa multa munca am reusit sa scot masina in spate, insa mi-a sarit bara fata din suruburi (unele s-au rupt). Ma gandesc sa nu se fi intamplat ceva pe la vreo conducta/radiator AC si sa fi ramas fara freon in instalatie.
Multumesc.