|
Acum este Mie Dec 04, 2024 10:07 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 3 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
attika8700
|
|
Subiectul mesajului: Fiat Doble 1.3MJ - Engine Failure Scris: Mie Sep 04, 2013 11:37 am |
Membru din: Mie Sep 04, 2013 10:29 am Mesaje: 3 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Salutare!
Am un Doblo 1.3 Multijet din 2007 care are aprins tot timpul Engine Failure. Am fist intr-un service unde, in functie de codurile de eroare, baietii au incercat cam tot.... Am scos filtrul de particule (si anulat din calculator), curatat tot ce inseamna evacuare, testat (prin inlocuire) senzorul de presiune (?!), inclusiv desfacut turbina de presiune si curatat (nu ca ar fi avut cine stie ce... se invarte usor). In continuare imi arata presiune scazuta (1.5 in loc de ~2,5)..
Cand incerc sa turez, pe la 3000 de ture se limiteaza (destul de complicat de facut o depasire...), iar pe A2, de exemplu, daca trebuie sa accelerez de la 100 la 120km/h dureaza o vesnicie.
Are cineva vreo idee ce as mai putea incerca sa verific?!
Multumsc!
Iulian
|
|
|
|
|
attika8700
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Doble 1.3MJ - Engine Failure Scris: Lun Sep 09, 2013 10:46 am |
Membru din: Mie Sep 04, 2013 10:29 am Mesaje: 3 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Intre timp am mai fost in service, mi-a aparut eroarea P2453: Differential Pressure Sensor Signal. DFP-ul fiind anulat software si fizic, inteleg ca pot fi 2 cauze pentru aceasta alarma: a. Senzorul in sine este dus (electric, sa zicem) si ar trebui inlocuit (calculatorul se uita daca senzorul este activ sau nu) b. Mai trebuiau facute alte operatiuni in momentul in care s-a anulat DFP-ul (re-mapare sau alte modificari suplimentare).
Are careva vreo idee cam ce ar putea fi? Dupa aceea, stiti pe cineva care isi poate baga nasul mai adanc intr-o situatie din asta?
Multumesc!
|
|
|
|
|
attika8700
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Doble 1.3MJ - Engine Failure Scris: Lun Oct 07, 2013 3:37 pm |
Membru din: Mie Sep 04, 2013 10:29 am Mesaje: 3 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Se pare ca era un furtun care pierdea presiunea inainte sa ajunga la turbo-suflanta, asa ca aia nu reusea sa urce mai mult de 1.5bari. A mai ramas EGR-ul ca alarma, dar pe ala il las in pace.
Ca o concluzie: asa cum la electronisti este recomandat ca sa verifice mai intai cablul de alimentare, la fel pare sa fie si aici: pana sa verifice vreo piesa mai complicata, asigurati-va ca mecanicii au verificat cu atentie fiecare cablu, tub etc (intamplator sunt mult mai ieftine decat componentele active).
Succesuri si asfalt uscat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 3 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|