Problema a aparut recent, pe drumul spre casa. Facusem cam 300 km si mi-a murit motorul in mers la 120 km/h, temperatura motorului normala. fara martori aprinsi in afara de pompa de ulei. Am incercat s-o pornesc la cheie, nu a mers, a pornit usor cam dupa 5 minute de pauza. Am mai venit 60 de km, la 90 pe ora, a murit iar, aceiasi poveste cu pornitul. Alti 20 de km iar mort. Pana la urma am ajuns la un service in Ungaria, a verificat filtrul (curat, motorina curata, debit normal), pompa din rezervor (verificat doar daca functioneaza). La proba de drum s-a repetat povestea si nu a mai vrut sa porneasca. Pe calculator a aparut 4 mbari la pompa de inalta (arata ca ar fi trebuit sa aiba 300mbari). Cum preturile cerute pentru incercarile de remediere au fost exorbitante am adus masina in tara fara alte interventii. La rece porneste si se comporta normal (trage bine, etc) pana cand ....moare. Solutii ?
|