|
Acum este Joi Noi 21, 2024 6:29 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
andreea
|
Subiectul mesajului: problema! Scris: Lun Iun 02, 2014 2:35 pm |
Membru din: Sâm Mai 31, 2014 3:40 pm Mesaje: 1
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Am un fiat stilo 1,8 16 v, 3 usi, am fost cu ea la un service x sa imi faca distributia, acolo mi sa spus ca am probleme cu inchidere si deschiderea supapei vacum de la acceleratie sau ceva in genul asta, mi.a dat piesa accea sa caut alta noua, dupa ce am cumparat una de la dezmembrari, am montat piesa pe masina, am adus masina acasa si de atunci a inceput distractia.. dupa ce o porneam si o lasam sa.si faca nebuniile ei mi se oprea motorul ea fiind pe liber, iar in mers atunci cand calc frana in apropiere de un rosu la semafor mi se opreste motorul in mers si in viteza.. m.am dus la alt sercive z si acolo mi.a spus ca e de la buji si o bobina.. am schimbat bujiile si bobina respectiva si tot degeaba.. intr.un final am ajuns la alt service y iar acolo mi.a facut compresia si a descoperit ca injetorul 1 nu functiona deloc iar 3 foarte putin scuipa benzina si totul sa dedus ca ar fi pe electrica, a chemat un electician care acela mi.a spus ca totul pleaca din ecu si ca ala trebuie repara, zis si facut .. DEGEABA! la fel, tot se opreste, m.am intors inapoi la serviceul y si mi.a curatat clapeta si tot degeaba mi sa spus intr.un final sa.i schimb clapeta de acceleratie ca asta ar fi problema ptr ca in momentul in care ma dau la ea imi da si peste nas..si nu stiu ce sa.i mai fac..
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: problema! Scris: Joi Iun 05, 2014 10:58 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Inainte sa inlocuiti distributia masina mergea la fel ? A fost montata corect ,puse cale si comparator la un service specializat ?
|
|
|
|
|
danifiat
|
Subiectul mesajului: Re: problema! Scris: Mie Sep 09, 2015 10:44 am |
Membru din: Mie Sep 09, 2015 10:36 am Mesaje: 1
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Salut am si eu un fiat grande punto 1.3 si raman fara acceleratie (o calc la podea si nu se mai acelerea gen pana in 3000) prima data mi sa intamplat dupa o depasire am fost nevoit sa ajung cu ea in 4000 de ture din cauza unui tampit ,am efectuat depasirea am mai mers 1 km gen si apoi am ramas fara acceleratie apoi pe autostrada circuland cu viteza aproape de maxim dupa ceva km am ramas iara fara aceleratie asta sa intamplat dupa ce am redus viteza nu a durat mult si a revenit la loc acceleratia la fel ca si prima data prima data m-am speriat si am oprit motoru cand am pornit mergea bine ca si inainte
|
|
|
|
|
myhay
|
Subiectul mesajului: Re: problema! Scris: Dum Ian 17, 2016 9:18 am |
Membru din: Joi Ian 14, 2016 8:41 am Mesaje: 1
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
salut vreau sa va spun ce am patit eu cu un fiat marea 1.9 jtd an 2003 . problemele sunt simple la fiat turbna nu prea se strica una ca e jtd daca nu trage e valvola egr sau senzorul de turazi . 2 daca masina se opreste in mers primul lucru filtru de motorina nu va ganditi ca daca iati dat drumul la motorina si a iesit curata nu are nimic filtrul el are o supapa care inchide alimentarea cnd are apa sau impuritati in motorina cel mai bn schimbatil si curatati instalatia si rezervorul daca nu se rezolva este pompa de motorina eu din cauza la filtru am schimbat pompa si toati senzori si cand colo surpriza era filtru 300 euro aruncati degeaba 3 problema injectoare a rezolvato in romania masina pornea bn da nu statea la relanti mergea in 3 pistoane fiatul are mufa la fiecare injector in parte pentru a controla injectoarele e simplu pornesti motorul daca scoti al 4 injector se opreste motorul da sa incepem de la primu . daca il schoti pe primul si motorul nu da sa moara inseamna ca e blocat pe deschis daca da sa mora motorul inseamna ca merge bn asa facem si la injectorul 2 3 la injectorul 4 daca il scoatem se opreste da nu va speriati bagati mufa inapoi si dati o cheie motorul nu o sa mai porneasca loati borna de la baterie 5 sec dupa porneste fara probleme eu cu fiatu meu am venit din italia pana in ro in 3 pistoane ca nu stiam ce are la fine a fost injectorul 3 ars adica nu mai deschidea deloc era blocat pe inchis am gasit la valcea unu de la un fiat stilo care sa potrivit si de atunci nici o problema
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|