|
Acum este Lun Noi 25, 2024 10:57 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
cristibox
|
Subiectul mesajului: masina nu mai are putere Scris: Vin Iul 12, 2013 7:56 am |
Membru din: Vin Iul 12, 2013 7:20 am Mesaje: 12
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Salut! Dupa ce am tot cautat pe net o rezolvare la problema mea ,v-am descoperit si sper sa rezolvam defectiunea care imi da insomnii:)) Am Fiat Croma din 2006,1.9,150cp. De cateva zile nu mai are putere.Plec dupa loc foarte greu,la in intersectii ma claxoneaza toti pana trec. Pe loc la relanti nu este nicio problema,in schimb cand vreau sa o accelerez,are o intarziere de 1,5 secunde cel putin ,pana incepe sa se ridice acceleratia. In mers de abia reusesc sa ridic turatia peste 2000 ,sa pot schimba viteza. Mi s-a aprins martorul de injectie de la bord ,la un moment cand incercam sa prind viteza cu ea. Masina era foarte nervoasa inainte,iar acum ai senzatia ca o agata ceva din spate. In viteza a doua cand incerc sa ajung in mers la 3000 ture are un moment cand degeaba acelerez,ca da inapoi turatia.Cu fum nu da,in schimb are momente cand o turez cand, parca tremura putin motorul(asta mai mult in mers,nu pe loc)Am pus pe tester,si a aparut ca este air flow(parca)/debitmetrul.eroarea s-a sters dar dupa cateva zile s-a aprins iarasi martorul. L-am comandat(m-am grabit ca nu mai aveam rabdare) Bosch (800 ron) si increzator l-am pus;DEGEABA!!! Nicio diferenta,vreun semn in bine,nimic.Culmea este ca fara debitmetru se acelereaza putin mai bine.Nu e ceva spectaculos dar putin mai bine. Am citit ca poate fi si EGR,clapeta acceleratie,furtunase vacuum ,turbina,etc. La turarea motorului de la 2000 rotatii incepe sa se umfle furtunul gros,deci turbo functioneaza,numai ca nu pot ridica turatia in mers sa mai pot auzii si eu sueratul frumos al turbinei:(( Pe tester indica,ca totul functioneaza bine. egr/turbina /injectie ,numai ca nu este tester decicat ci unul universal cum au toti ''meseriasii''. In mers cu viteza a doua sunt clipe cand acceleratia o apas in mod repetat pana in podea si masina nu reactioneaza.Voi incerca sa merg si cu mufa scoasa la egr sa vad daca e vreo diferenta. Din momentul in care sun pentru o programare la service la Florin ,cu aproximatie la cat timp ajung in service? Va multumesc
|
|
|
|
|
cristibox
|
Subiectul mesajului: Re: masina nu mai are putere Scris: Sâm Iul 13, 2013 8:29 am |
Membru din: Vin Iul 12, 2013 7:20 am Mesaje: 12
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Revin ,dupa ziua de ieri,in care am tot incercat rezolv problema dar nu am reusit. Am fost cu debitmetrul nou montat,cu martorul de injectie aprins din nou,sa-i faca iar diagnoza. Acum surpriza,a indicat valva EGR si DPF .Am fost la service,am curatat egr,mecanicul a spus ca nu era prea murdar. In schimb clapeta de acceleratie.....avea un pumn de mizerie,in mare parte pietrificata.A curatat si un senzor din apropierea egr(nu mai stiu cum ii spune).Dupa toate astea acceleratia reactioneaza putin mai repede pe loc ,dar in mers nicio schimbare. Am pus iar pe tester si nu mai apare egr;doar DPF ca trebuie regenerat. Tipul cu testerul e incepator probabil(ghinionul meu) si a incercat el sa faca regenerare. Urmeaza pasii indicati de soft,si degeaba. Acolo spune ca turatia va fi ridicata la 3000-3500 iar in realitate o ridica la 2000 ,o tine asa un minut si apoi o da la relanti si spune ca nu a reusit. Culmea este ca in urma cu 2 zile la tester a reiesit ca si-a facut regenerarea la 103000 km.Acum am 105000!!! Indica 37%infundat. Sa fie cauza ca am mers 7-8 km cu mufa la debitmetru scoasa? Oricum problema cu masina e de o saptamana iar cu filtrul particule aparut abia la diagnoza facuta ieri. Am facut retur la debitmeru, daca tot nu m-a ajutat deloc ca sa nu pierd aiurea 800ron.In mers nu mai pot sa merg decat maxim cu viteza a treia si fff greu ajung la 2000 rotatii. Trebuie neaparat sa ajung la un test de diagnoza Fiat. Tipul asta avea ceva parca,ADCOM se numea. Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat. Doar furtunasele nu le.am verificat. Asa la prima vedere par bune.
|
|
|
|
|
cristibox
|
Subiectul mesajului: Re: masina nu mai are putere Scris: Lun Iul 15, 2013 9:22 pm |
Membru din: Vin Iul 12, 2013 7:20 am Mesaje: 12
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Postez chiar daca nimeni nu zice nimic.Poate totusi si altii vor avea problema mea.Astazi dupa ce am sunat la o firma din Bucuresti,care curata DPF-uri,m-am programat si am plecat pe avarii cu masina .Nu reuseam sa prind mai mult de 60-70/h,iar dupa 30km ,nu mai reuseam sa rulez decat cu 20-30 km.Apoi motorul s-a oprit.Porneam si in clipa cand aparea pe bord ''Cheack engine''se oprea motorul si aparea mesaj ,ca nu este presiune ulei. Am sunat le-am spus celor de acolo ca nu mai pot ajunge si m-au indrumat sa nu mai incerc sa pornesc motorul,ca nu au gazele pe unde sa se mai evacueze;atat de infundat era DPF-ul.M-a tractat un prieten inapoi in Giurgiu,la un service unde am scos filtrul de particule(noroc ca nu a fost nevoie sa tai teava) si m-am dus la Bucuresti(pe sos. Fundeni) Filtrul era obturat ;l-am lasat la ei circa 3 ore si apoi m-au sunat sa ma duc sa-l ridic. Cand am scos filtrul de pe masina, am pornit motorul fara probleme,am mers normal masina avea forta(inainte nici nu reuseam sa mai urc o bordura) Atat ca scotea fum foarte mult. Cei unde am curatat filtrul mi-au spus sa probez motorul,cand il voi monta ,sa nu de-a cu funingine,ca il va infunda din nou. Am ajuns la Giurgiu acum o ora,si am trecut prin curtea service-ului si am lasat filtrul ptr al monta maine. Am pornit din nou masina si am turat-o putin. A dat cu un fum fff gros(aproape funingine). Dupa cateva accelerari pe loc,(aproximativ 5-6 secunde) nu mai scotea fum deloc. Probabil neavand unde sa evacueze,s-au depus multe pe teava de evacuare ,pana in filtru. Maine inainte sa-l montez voi da o tura mai in forta sa curat bine totul:)). Sper ca la urmatoarea diagnoza,sa nu mai apara nici eroarea cu debitmetrul;desi de ce ti-e frica nu scapi:))
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: masina nu mai are putere Scris: Mar Iul 16, 2013 8:19 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Cred ca am discutat si la telefon problema ,urma sa veniti sa facem o verificare . Daca ati curatat filtrul problema va fi si mai grava in scurt timp se va infunda definitiv din cauza solutiei chimice cu ,care a fost curatat . Din cauza solutiei si a temperaturilor de peste 6 -700 grade aceasta se va pietrifica si va obtura filtrul . Cel mai ieftin si mai indicat era sa anulati definitiv filtrul si sa rescrieti softul ,sau doar sa rescrieti softul cu unul care permite regenerarea la turatii joase . Indiferent cat il spalati sau curatati pentru a evita infundarea la 2 -3000 km trebuie mers minim 25 minute la minim 3500 RPM ,fara intrerupere .
|
|
|
|
|
cristibox
|
Subiectul mesajului: Re: masina nu mai are putere Scris: Joi Iul 18, 2013 4:14 pm |
Membru din: Vin Iul 12, 2013 7:20 am Mesaje: 12
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|