|
Acum este Sâm Noi 23, 2024 11:30 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 9 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
ktalinu
|
Subiectul mesajului: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Joi Mar 05, 2009 9:29 pm |
Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm Mesaje: 22
|
Se pare ca marca asta de masini creeaza dependenta..Am fiat de 3 ani, am inceput cu fiat brava 1.4 12v 80 cp cumparat de tatal meu dar folosita de mine, o masina foarte frumoasa si fiabila, am facut in jur de 70000 km intr.un an jumate, turul europei, un drum de italia...toate astea fara cea mai mica problema, va spun sincer ca nu am schimbat decat uleiul.. Dar stiti cum e...totusi...80 cp, aspirat.. Asa ca m.am orientat spre altceva, ceva mai puternic, muuult mai puternic..si asa incepe un nou capitol in viata mea...denumit: FIAT COUPE 2000 16V TURBO E o intreaga istorie legata de coupe desi il am doar de un an... a durat ceva timp pana am strans banii si ma indreptam catre ceva neinmatriculat, dar se pare ca a intervenit o oferta bunicica si m.am ales cu un coupe inmatriculat TURBO... dar bineinteles k pretul a fost pe masura defectelor:))) dar ceea ce a fost un atuu e ca motorul mergea impecabil.nu batea nu scotea fum si avea presiune foarte buna la ulei, la fel si cutia si toate cele..dar estetic era..praf... O incercare nereusita de vopsire, o fata de usa si un far prin portbagaj...a urmat o serie de reparatii de ex: -vopsit -planetare -bucsi punte spate -furtune servo directie -senzor vitezometru -turometru -pompa de apa -instalatie electrica si multe altele de care nu imi mai aduc aminte. Asa ca a durat ceva pana am putut sa o duc la verificarea tehnica dar intr.un final a supravietuit itp-ului, si asta a insemnat ceva pentru mine. Trecand prin toate acestea, am invatat ceva mecanica, mai ales legat de motoarele turbo dar asta e un lucru bun;). Acum masina functioneaza destul de bine si sunt foarte mandru de ea mai ales k am investit timp si bani..are ceva victime de ex: astra bertone 190 cp, 2 megane rs 225 cp, vw golf 5 gti...si multe altele.. Am participat la 2 competitii de accelerare pe 200 respectiv 400m.. La prima am reusit un loc 2..dupa un S3 4x4, iar la a 2a locul 9 din 28 de masini care mai de care link:http://www.rtbclub.ro/pages/RO/evenimente.php linknt.uri competitii: 200m Fiat vs Opel astra bertone: http://www.youtube.com/watch?v=ZD2q5OCj ... annel_page400 m Fiat vs vw Golf 5 GTI: http://www.youtube.com/watch?v=UUMaE_QRoMYO sa pun cateva poze sa va dati si voi cu parerea;) si un id pt cei ce au nevoie de sfaturi sau sunt interesati: kta19_popa@yahoo.compz.jpg Untitled2.jpg Untitled3.jpg img2.jpg Masina asta cu bune cu rele a reusit sa ma faca sa nu mai vad alta in ochi:))).
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|
|
|
|
|
cuore sportivo
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Vin Mar 13, 2009 10:11 pm |
Membru din: Dum Feb 15, 2009 12:01 pm Mesaje: 17
|
Foarte misto masina seamana putin cu alfa mea . Senzatii tari
|
|
|
|
|
Alfa 147
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Sâm Mar 14, 2009 7:53 pm |
Membru din: Dum Feb 01, 2009 11:19 pm Mesaje: 32 Locaţie: Bucuresti
Masina:
|
Doar putin... Am si eu niste intrebari: Fiatul coupe nu e cumva in 5 cilindri? Adica 20V turbo?(la fel ca cel de pe Lancia Kappa, sau si pe kappa e alt 20v?) Eu asa stiam , si asa am vazut unul. Apoi motorul de pe Alfa e un V6 turbo, 2000. Unul din celebrele motoare Alfa V6 numite Aresse, nu? Din cate stiu au cam aceeasi putere dar banuiesc ca e alt feeling si poate alt cuplu la motorul in 6 cilindri de la Alfa, nu? Ar fi bine daca am avea pe cineva care sa explice diferentel intre aceste 3 motoare, eu unu probabil ma voi documenta pe viitor.
_________________ Alfa 147 1.6 120 cp 2004
|
|
|
|
|
cox
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Mar Mar 24, 2009 3:39 pm |
Membru din: Joi Feb 12, 2009 6:25 pm Mesaje: 87 Locaţie: Bucuresti
Masina:
|
Motorul pe care il are 2000 16v este motorul in 4 cilindri, Turbo de 190 cai. Cel in 5 cilindri (care dealtfel nu se mai face, insa merge bine) are 20v, cu Turbo ajunge undeva la 220 cai, iar aspirat ajunge pe la 170 si de cai, asa cum si cel in 4 cilindri aspirat are vreo 154 caluti. Pe Coupe se mai intalneste cel de 1.8 aspirat, de 131 cai. Nu s-a pus nici macar pe seria limitata de Coupe V6, cu toate ca pe cel de 2.0 20v T il mai poti urca in putere. Foarte frumoasa masina, sa ai grija de ea. Bafta!
_________________ Nu fura, Guvernul uraste concurenta !!!
|
|
|
|
|
Alex
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Mar Mar 24, 2009 4:40 pm |
Membru din: Joi Ian 29, 2009 7:17 pm Mesaje: 255 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
|
|
|
|
|
cox
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Mar Mar 24, 2009 7:31 pm |
Membru din: Joi Feb 12, 2009 6:25 pm Mesaje: 87 Locaţie: Bucuresti
Masina:
|
Sorry, o mica greseala de putere. Motorizarile exacte sunt: 1.8 16v aspirat-130 caluti 2.0 16v aspirat-139 caluti 2.0 20v aspirat-147 caluti 2.0 20v aspirat-154 caluti 2.0 16v turbo -190 cai 2.0 20v turbo -220 cai Cel de 2.0 20vt poate fi dus destul de usor de la 220 cai la 250 doar prin resoftare(in cazul de fata rechipuire pentru ca chipul nu poate fi rescris pe motor, ci doar schimbat), pentru ca se mareste presiunea din turbina, se rescriu hartile pentru aprindere si alimentare. Dealtfel cel pe care il am este dus in 280 cai, mai are schimbate evacuare, BOW, chiptuning, filtru de aer sport etc. Bafta.
_________________ Nu fura, Guvernul uraste concurenta !!!
|
|
|
|
|
Denver
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Mar Mar 24, 2009 10:00 pm |
Membru din: Dum Mar 01, 2009 2:14 pm Mesaje: 80 Locaţie: Bucuresti
Masina:
|
V6-le 2.0 turbo de la alfa are 207 cai , ori pe undeva pe acolo , si cuplu mai mic decat cel de pe coupe , aproape 300 din cate stiam... 3.0-ul V6 de la alfa in schimb (aspirat natural) are 220 de cai echivalentul motorului 5 in linie turbo de pe fiat , dar cuplu mai mic , dezavantajele sunt ca alfa gtv este mai grea putin , mai slaba ca viteza , dar in schimb V6-urile n/a sau turbo nu au moarte , in mare parte este un v6 , este mai greu , iar la fiat doar 20v-ul (5 pistoane) este putin mai greu , dar este mai performant , si are un cuplu mai mare , intre ele as alege oricare din motoarele de fiat , cum noi suntem si romani si la noi benzina este foarte scumpa , aglomeratie in oras... alfa consuma peste 20% , aici vorbesc de ambele motoare , cele de pe coupe in functie de regimul de folosire consuma 13-16 , 20vt-ul consuma mai putin deoarece are alta turbina si sistem de injectie , decat 16vt-ul , per total sunt genul de motoare care rezista la forja , 16vt-ul este cunoscut foarte bine pentru rezistenta sa la 1000 de cai , motoarele de alfa stiu ca rezista dar nu stiu cat la asemenea puteri... si da motoarele sunt la fel si pe lancia , lancia este de fapt tot fiat aproximativ 99% , in 1% intra siglele cred ) , pe delta este 16vt , pe thema la fel , pe kappa 20vt , deci da , categoric aceleasi motoare
_________________ 1962 Fiat 600D 2005 Iveco 35C10
Fiatul este ca un Fort , pe care n-am sa-l parasesc niciodata pentru altceva
|
|
|
|
|
Alfa 147
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Sâm Apr 18, 2009 5:44 pm |
Membru din: Dum Feb 01, 2009 11:19 pm Mesaje: 32 Locaţie: Bucuresti
Masina:
|
Superba masina, imi pare rau totusi ca Fiat , Alfa Romeo si Lancia nu au mai scos in ultima vreme motoare cu adevarat performante pe masinile din ultima vreme. Adica exista 1.9 190 cp bi-turbo pe Lancia si 2.4 210 cp pe alfa dar in zilele noastre genul asta de performante nu sunt extreme. Mi-as dori sa apara ceva de genul gtv-ului V6 si Fiat 20 vt Turbo dar cu puteri mult mai mari care sa poate rivaliza cu marcile nemtesti...
_________________ Alfa 147 1.6 120 cp 2004
|
|
|
|
|
malin popescu
|
Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO an 1994 195+ cp Scris: Sâm Mai 23, 2009 9:39 am |
Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am Mesaje: 39
|
Ei le-ar scoate dar, cine le cumpara in Europa? Motoarele se fabrica in urma studiilor de piata si ca sa faci o linie de montare motor doar pentru 1000-2000 de bucati nu se mai poarta pe timp de criza. Cine vrea ceva aparte cumpara din seria Grandturism cu preturi peste 200000 euro. Serie mare nu vei mai vedea.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 9 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|