[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
:: Vezi subiect - probleme cu motorul

https://forum.problemefiat.ro/

probleme cu motorul
https://forum.problemefiat.ro/viewtopic.php?f=10&t=513
Pagina 1 din 1

Autor:  ady marian [ Dum Mar 27, 2011 7:28 pm ]
Subiectul mesajului:  probleme cu motorul

Buna ziua
Am un fiat stilo 1910 jtd 59 kw si am o problema la care nu-i dau de cap si va rog sa ma ajutati.
Motorul nu mai trage cum tragea dar daca scot mufa de la debicmetru de aer merge putin mai bine .
Si nu mai aud turbina cum fluiera nici in sarcina si nici in gol.
Va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti ca sa fac si de unde sa incep. Valva egr am scos-o si am curatat-o si am mai gasit un pic de ulei in gura turbinei dar motorul nu mananca ulei deloc.
O zi buna si va rog sa ma ajutati !! :roll: :roll: :roll: :roll:

Autor:  Florin [ Dum Mar 27, 2011 7:53 pm ]
Subiectul mesajului:  Re: probleme cu motorul

Salut ,
Incercati sa demontati debitmetrul si sa curatati cu atentie senzorul din interior cu un spray pentru senzori sau contacte . Este posibil sa transmita informatii eronate la ecu .
Urmatorul pas verificati supapa dupa turbina daca functioneaza . Ideal ar fii sa aveti un tester pe masina cand faceti aceste verificari . Daca apar imbunatatiri cand scoateti mufa la debitmetru este posibil sa fie murdar sau defect .

Pagina 1 din 1 Ora este UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/