|
Acum este Mie Dec 04, 2024 10:19 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
ElcapoMafia
|
Subiectul mesajului: Chiulasa corodata Scris: Joi Feb 11, 2010 9:31 pm |
Membru din: Vin Iul 10, 2009 6:03 pm Mesaje: 6 Locaţie: Suceava
Masina:
|
Salut.Am si eu o problema.Imi consuma apa masina si am decis sa schimb garnitura de chiulasa, dar cand am dat jos chiulasa am vazut ca era mancat aluminiul pe langa canalele de apa. Are mai multe mici coroziuni,probabil ca a circulat numai cu apa prin Italia, ca la mine e de cam un an. O singura coroziune se intinde pana langa inelul metalic din garnitura de chiulasa din dreptul cilindrului 1,chiar e cam un milimetru corodata sub inel,si eu cred ca pe acolo manca apa. Ulei in apa si invers nu am. Ce vreau eu sa stiu e daca se pot umple cu sudura acele coroziuni, dupa care obligatoriu o planare. Am cumparat garnitura si suruburi Victor Reinz sperand ca asta e problema dar se pare ca nu. Multumesc.
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Chiulasa corodata Scris: Vin Feb 12, 2010 9:09 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Daca gasesti pe cineva priceput sigur se poate face si este cea mai ieftina solutie . In zona inelelor este foarte sensibila si trebuie facuta cu simt de raspundere , asta in cazul in care nu este afectata ( corodata ) foarte rau in zona inelelor .
|
|
|
|
|
ElcapoMafia
|
Subiectul mesajului: Re: Chiulasa corodata Scris: Mie Feb 17, 2010 7:17 pm |
Membru din: Vin Iul 10, 2009 6:03 pm Mesaje: 6 Locaţie: Suceava
Masina:
|
Buna. Am dus chiulasa la reparat, iar in asteptare as mai vrea sa va mai intreb ceva. Pe garnitura nu scrie nici un fel de indicatie cu privire la strangerea suruburilor de chiulasa. In manualul de reparatie scrie ca se strange cu un cuplu de 4 daNm +90 grade +90 grade. Stiti ce cuplu inseamna asta? ca as prefera sa stiu cuplul final, deoarece necesita inca o strangere dupa cam 500 km, iar asa nu-mi dau seama. Stiu asta din cauza ca in vara am mai schimbat-o odata si mecanicul a mai strans suruburile cam un sfert de tura dupa 500 km, dar nu mi-a spus de coroziuni. Am vazut undeva ca se strange cam 90-100 NM dar nu stiu sigur.Mentionez ca m-am bagat personal in reparatii. Si inca ceva. Tachetii se descarca de ulei strangandu-i in menghina? Multumesc.
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Chiulasa corodata Scris: Joi Feb 18, 2010 6:25 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Din cate stiu nu este nevoie sa o strangi de 2 ori . Trebuie sa respecti cuplul proiectantului si e bine sa o strangi 2 - 4 si 90 + 90 grade incepand din mijloc in x , o sa ma interesez si iti spun exact . Tachetii e bine sa-i demontezi si sa-i cureti , iti trebuie o bucata de lemn si bati tachetul de el pana iese pistonasul si arcul din el , speli bine piesele le ungi cu ulei si le impingi inapoi . Nu e complicat , dar trebuie sa ai putina rabdare .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|