Salut, revin si eu cu problemele fiatului meu! (problema principala e ca ma seaca pe creier, nu cred ca ma "iubeste" deloc )
In primul rand turbina mea a inceput sa manance cu draci ulei, aproximativ 1 litru la 150 km :O
(
Dupa un drum la Iasi, aproximativ 700 Km am constatat consumul excesiv.
Cand fac rost de bani il sun pe Florin sa cumpar turbina SH si sa ii cer, daca va vrea sa imi zica toate operatiile ce trebuie facute la schimbarea turbinei. (ce trebuie curatat/spalat, ce trebuie schimbat, ce trebuie desfacut pentru a asigura montajul si functionarea optima, ca sa asist si eu la schimbarea acesteia si sa ma asigur ca mecanicul meu le face pe toate)
Acum doar ca nu era destul ca mananca ulei ca disperata (miroase a ulei incins/ars si de la toba acum), imi apare martorul in bord : PREHEAT FAULT ...
Mentionez ca am schimbat bujiile in iarna cu bujii BOSCH la 50 lei bucata, deoarece imi arata aceeasi eroare pe bord.
Dupa ce mi-a zis un amic mai batran urmeaza intrebarea: de ce s-au stricat iar bujiile? Poate fi problema tot de la turbina?
Mi s-a zis ca ajunge din cauza turbinei, ajunge ulei la bujii si acestea se strica din cauza depunerii uleiului pe bujii, sau ceva de genul.
As vrea un pic de ajutor din partea voastra, ca sa inlatur aceasta problema, si sa nu trebuiasca sa dau banii pe bujii ca prostu', am bujii primite din italia dar nu vreau sa le schimb pana cand nu elimin problema de la radacina, in plus ca acum masina porneste ca e cald afara.
Zilele astea as vrea sa merg sa imi testez compresia la motor sa vad sigur ca e bun motorul. Daca are probleme la compresie il arunc cu totul ca mi-a facut mii de draci masina asta.