Salut!
Ma bucur sa vad ca mai sunt si oameni care isi promoveaza afacerile cu bun simt si care ajuta alti pasionati de masini italiene din pasiune si nu pt a-i jegmani. BRAVO
Trecand la problema tehnica. Am un Fiat Stilo 1.8 16v si urmatoare problema: timp de un nu am mai pornit aerul conditionat. Dupa ce l-am reincarcat cu freon si am reparat o teava fisurata (la un alt service) am observat ca, atunci cand AC-ul este pornit se aude un zgomot de rulmenti uzati atunci cand accelerez peste 2000 RPM. Am inteles ca problema vine de la cureaua de la accesorii si de la rolele respective, cureaua avand deja cateva crapaturi. Am mai citit si pe fiatforum, iar acolo spuneau ca ar fi 2 curele, 1 pt alternator si una pentru AC si am intrat in ceata
Ce ma intereseaza exact din cate curele/role intinzatoare este compus sistemul si ce ar trebui schimbat exact. Va multumesc mult!