[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - punto 1.3 diesel probleme debimetru?!
 

 

 

 

 
 
Acum este Joi Noi 21, 2024 11:49 am

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: punto 1.3 diesel probleme debimetru?!
MesajScris: Mar Noi 28, 2017 7:47 pm 

Membru din: Mar Noi 28, 2017 7:03 pm
Mesaje: 1
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
Buna,

Sa va descriu problema. e a patra oara anul asta cand ajung cu masina in service din cauza mecanicilor de la service-ul meu, si nu din cauza masinii, lucru care ma face bineinteles foarte fericit. ultima patanie:

Au uitat sa monteze unul din tampoanele de la capacul de la motor (sau l-au pierdut) si datorita vibratiilor capacul a batut in conductele de alimentare cu motorina, care sunt dintr-un plastic foarte dur, au cioplit din ele, pana cand una a inceput sa curga bine de tot. Adica cand am constatat curgea ca din siringa si cu presiune.

Eu observand balta sub masina, si intuind ca e ceva cu furtunele de alimentare motorina, si vizita a treia pe anul asta la service a fost legata tot de ele, asta ca urmare a vizitei a doua, am incercat sa dau jos capacul sa vad care curge ca schimbasem deja in service doua din alea patru de pe rampa comuna. Unul dintre suruburile de la debimetru era blocat, nu am reusit sa dau jos decat unu. Am rabat capacul spre fata ca oricum surubul juca in gol. Incercasem inainte sa desfac colierul de la furtun cu patentul, dar nu am reusit. Am vazut care e problema, lipit conducta cu poxipol, ca era la indemana. Montez tot la loc, dau cheie. totul ok, plec, moare motorul. Pornesc o i-au din loc, merge, dar nu are putere deloc, pna in 30,40km pe ora, si aia greu. Asta sambata dupa-masa. Luni dimineata directia service sa le explic ce manopera buna au, de trebuie sa o repar singur, sa vad daca au furtune de schimb, si ce naiba se intampla de nu mai merge. Imi spun ca e debimetrul, scot mufa, intradevar mergea mai bine. Sa ma duc sa cumpar unul.
Ma duc la un schrot auto, gasesc unul, ma duc sa il schimb, cand da jos ala vechi, era o gaura in carcasa, nu se vedea de sus, probabil il atinsesem cu patentul incercand sa dau jos colierul. Imi pun debimetru nou, reset la erori, ies cu ea la test, dar surpriza. Trage, nu mai moare motorul, de la 100km pe ora pauza, mai mult nimic, si suiera turbo de mai mare frumusetea incepand de la viteze mici. Intors inapoi, au presupus ca ala cumparat e stricat, am scos sonda din debimetrul original ce era pe masina, trecut in corpul bun, montat la loc, aceeasi chestie.

Nu stiu ce naiba putea sa se intample, ca doar atat am facut. Recunosc ca spartul corpului la debimetru prostia mea si nu a lor, dar nu puteam merge cu motorina curgand dupa mine prin oras ca nu e sanatos. Nu e de la lipitura, ca poxipolul nu a intrat pe conducta, am pus ceva pe gaura inainte. Mi-a trecut prin cap ca poate bucata de plastic de la spartura din corpul debimetrului poate a intrat pe conducta pana in turba dar presupun ca rupea tot, am demontat furtunul, pus degetul pe pale cat am reusit, pare ok. Cam atat.
In teorie, cu debimetrul intact trebuia sa mearga snur, cum mergea inainte de toate astea, ca nu am am avut probleme din astea. Nu stiu daca trebuie reglat ceva, am facut rost de un tester cu fiat ecuscan de la un prieten , nu are erori deloc, dar nici nu merge. Doua debimtre stricate e cam mare coincidenta, am scos mufa oricum si am probat, la drum intins tot asa face, deci nu e de la debimetru in opinia mea. Efectiv imi scapa ce poate sa aiba. Daca ma duc inapoi la service astia sunt in stare sa imi schimbe tot motorul, sau sa il strice de tot pe asta.
Care are are vreo sugestie sau stie ce s-a intamplat, ii multumesc anticipat.
stima,


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron