Salutare tuturor
Postez si eu aici in speranta ca voi gasi rezolvare sau macar un indciciu in a afla ce este in neregula cu masina mea .
Asa cum am zis este un Punto 1.2 8 v si are urmatoarea problema :
Acum cateva saptamani dupa ce am facut revizia (ulei si filtre atat) s-a aprins martoul de la sonda lambda in bord care incepuse sa palpaie intermitent , era de culoare portoclaie ,am venit de la buzau la buc cu 13 l /100km in bord
, la sfaturile altor persoane am curatat mufele la sonde si am pus benzina carera 100 de la omv , am asteptat pana sa se duca cea veche care era 95 petrom si am mers putin pe rezerva , chiar cand sa ajung la benzinarie a inceput sa imi dea in nas , ma gandeam ca raman fara benzina , insa am alimentat si face la fel .
Acum se comporta in felul urmator , nu are putere deloc in treapta 1 si 2 trebuie sa o turez mult , parca merge in 2 pistoane , pana si zgomotul pe toba se aude ciudat . Am crezut ca s-a dus vre-o bobina , fisa , bujie , am scos pe rand fisele si cand le indepartam mai mult motorul tremura ca nebunu si asa a facut la toate deci nu mi-am dat seama daca e vre-o fisa dusa sau vre-o bobina , ce am mai observat este ca motorul merge bine si pe urma scade un pic in turatie , tremura un pic si isi da singur un spit ca sa revina , aici ma gandesc la clapeta...
A, si ca sa nu uit , acum martorul la sonda sta mereu aprins in bord si nu mai falfaie.
Trebuie sa ajung si eu in service oricum , cred ca la baietii laudati de mai jos , insa peste vre-o 2-3 spat , pana atunci sunt ceva sfaturi cam la ce sa ma astept sa aibe ?
Am auzit , ECU , fise , bujii...