[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - Probleme cu apa
 

 

 

 

 
 
Acum este Mar Noi 26, 2024 3:42 pm

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Probleme cu apa
MesajScris: Dum Mar 28, 2010 5:25 pm 

Membru din: Mie Mar 25, 2009 2:31 pm
Mesaje: 39
Locaţie: Zimnicea
Masina:
Salut ! Ieri am schimbat termostatul la masina cu unul de dacie,am facut o improvizatie,stiu,am bagat termostatul de dacie(deschide la 89 grade ) pe furtunul care pleaca de la motor spre radiator,a fost chin ca nu intra,in fine,la proba la indicator temperatura s-a ridicat acul cam in 6 - 8 minute la relanti,a trecut de linia de la jumatate putin apoi a scazut sub jumatate,a m pus mana pe furtunul gros,era cald aproape ca returul de apa care duce in vasul de alimentare.Cand am plecat cu ea si am mai accelerat-o se auzea bolborosind dedesupt in partea dreapta putin , in zona de la calorifer,la fel s-a intamplat si azi.Hmmmmm,ieri dupa montaj am deschis un fel de surub din plastic de pe radiator din partea stanga sus,am lasat pana a curs apa din plin si l-am inchis la loc,in ideea de ai face aerisire.Intreb...e in regula ce am facut? ce ar mai trebui sa fac? Daca mai merg cu ea asa ma afecteaza?Astept un raspuns de la cei ce cunosc .Multumesc , cu bine .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Probleme cu apa
MesajScris: Lun Mar 29, 2010 6:09 am 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut,
Trebuia aerisita instalatia dupa ce s-a inlocuit termostatul , daca se merge cu ea asa este posibil sa ardeti garnitura de chiuloasa. Trebuie desurubat aerisitorul de care ati spus pana curge apa cu motorul pornit de mai multe ori , si mai trebuie desurubat si aerisitorul care se afla pe furtunul subtire care intra in radiatorul de habitaclu undeva sub clapeta de acceleratie. Toata aceasta operatie este bine sa se faca cu busonul la vas desfacut motorul pornit pana porneste electroventilatorul. Se completeaza lichid de racire la maxim si se mai verifica la cateva zile pentru ca o sa mai scada si trebuie completat iar . Treaba e simpla ,succes .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Probleme cu apa
MesajScris: Lun Mar 29, 2010 4:48 pm 

Membru din: Mie Mar 25, 2009 2:31 pm
Mesaje: 39
Locaţie: Zimnicea
Masina:
Salut ! Multumesc mult de ajutor,Florin...sper sa gasesc si robinetul de sub clapeta de acceleratie si sa nu ma...frig cu apa.Toate cele bune !


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Probleme cu apa
MesajScris: Mie Mar 31, 2010 7:39 pm 

Membru din: Mie Mar 25, 2009 2:31 pm
Mesaje: 39
Locaţie: Zimnicea
Masina:
Salut ! Am reusit sa ii fac aerisirea la apa,multumesc domnului Florin pentru sfaturi,mi-au fost utile,am avut o mica problema totusi ca mi-a scapat surubul de aerisire de la furtunul care intra in calorifer si...am pierdut ceva antigel pana am oprit masina si am pus o carpa ,caci nu era de gasit ,cazuse printre tevile alea,vreo 2 ore l-am cautat,in fine e bine acum.Am mai descoperit o probleme,nu imi pornea electroventilatorul,apa se apropia de rosu si nimic,termostatul lucra.Am desfacut un capac si am miscat mufa care intra la el si gata a luat-o.Am scos mufa si la un pin din trei era prajit.Am curatat cu spray de contact,l-am mai mesterit putin si acum sa vad cum se mai comporta ,daca nu ii fac un strap la firul acela ca mufa e greu de gasit.Toate cele bune !


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron