[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - Martor ulei aprins
 

 

 

 

 
 
Acum este Lun Noi 25, 2024 4:30 am

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 7 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Martor ulei aprins
MesajScris: Sâm Sep 11, 2010 3:45 pm 

Membru din: Sâm Sep 11, 2010 3:33 pm
Mesaje: 7
Masina:
Locatie:
Ceea ce veti citi mai jos este un citat dintr-o postare de-a mea de la inceputul anului pe forumul monomarca. Vreau sa va spun ca de cand a dat caldura, adica de pe la inceputul lui Martie, problema descrisa a disparut. Intre timp am gasit acest forum si deoarece nimeni nu m-a ajutat, o postez si aici, avand temerea ca odata ce temperaturile vor scadea din nou, imi va apare si problema mai jos descrisa:


"Salutare forumisti!
Am dat cu "search" inainte de aposta dar nu am gasit nimic pe acest subiect.
Este de vorba de un Punto 2001, 1,2, 44 kw, 91000 km. Inainte de toate tin sa va spun ca masina am folosit-o mai rar in ultima vreme, dar totusi am mai miscat-o in week-end-uri pentru a o mai dezmorti.
Schimbul de ulei l-am facut in urma cu vreo 600 km, 10W40 Valvoline Durablend.
De ceva vreme mi se aprinde martorul de la ulei, dar cum: o pornesc, toate bune, merg cam doi kilometri, dupa care se aprinde. Merg asa cu el aprins vreo 5-7 km, apoi se stinge, mai trec cateva secunde..iar se aprinde, iar se stinge, de vreo doua ori faza asta, dupa care se stinge de tot. Ajung la destinatie, stau sa zicem 20-30 min., apoi o pornesc din nou si nu se mai aprinde deloc. Deci, faza asta mi se intampla doar cand pornesc masina prima data in acea zi, apoi e ok, nu mai face.
1. Nivelul pe joja e ok, aproape de maxim.
2. Poate sonda de ulei sa faca figuri pana se incalzeste cum trebuie motorul?
3. Pompa de ulei sa fie obosita si sa nu bage cum trebuie pana se incalzeste motorul? Dar daca ar fi asa.., ar trebui sa se aprinda martorul de la prima cheie, cand motorul e rece, nu???
Pana sa ajung la un service cu "agregatul", astept cu interes si parerile voastre.
Drumuri bune tuturor!"

Multumesc celor care ma vor sfatui in rezolvarea problemei.


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Martor ulei aprins
MesajScris: Sâm Sep 11, 2010 7:21 pm 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut ,
Cel mai probabil trebuie inlocuita pompa de ulei . Cel mai sigur si mai simplu de a afla este sa verificati presiunea de ulei ,mai ales cand becul sta aprins . Am avut in lucru o masina identica care avea aceleasi o problema identica . Singura problema este ca pompa de ulei costa foarte mult si mai trebuie schimbata si distributia , pentru ca pompa de ulei este angrenata de cureaua de distributie . In plus din cate imi amintesc trebuie demontata si baia de ulei si catalizatorul , deci dureaza cateva ore bune lucrarea .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Martor ulei aprins
MesajScris: Sâm Sep 11, 2010 9:34 pm 

Membru din: Sâm Sep 11, 2010 3:33 pm
Mesaje: 7
Masina:
Locatie:
Ce ma uimeste, este faptul ca a avut aceste simptome doar in perioada cat a fost iarna, si totodata nici nu s-a mers cu masina in acel timp, doar in week-end o mai scoteam la cate o plimbare, ca sa nu se descarce bateria. Cum a dat un pic caldura, adica temperaturi de peste 0 grade, nu s-a mai aprins niciodata becul pana in momentul de fata; si se circula cu masina zi de zi. Daca ii pun un 5W40 acum la schimbul ce trebuie sa-l fac, oare va influenta in vreun fel pozitiv vascozitatea mai buna la rece, fata de 10W40? (cu toate ca stiu de recomandarea fabricii:10W40)
Multumesc!


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Martor ulei aprins
MesajScris: Sâm Sep 11, 2010 11:24 pm 
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 29, 2009 7:17 pm
Mesaje: 255
Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
Salut,
Am impresia ca e foarte periculos sa mergi cu masina cand primesti eroarea asta. Cred ca are legatura cu presiunea uleiului, iar cand aceasta nu este optima apare acel mesaj si ungerea nu se mai face in parametrii normali. Teoretic in foarte scurt timp poti sa-ti iei adio de la motor. Decat sa testezi cu alt ulei, mai bine ai incerca sa masori presiunea uleiului cand apare acest mesaj dupa cum a zis si Florin doar ca eu unul nu stiu cum poti face acest lucru. Poate ne explica Florin.


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Martor ulei aprins
MesajScris: Dum Sep 12, 2010 7:53 am 

Membru din: Sâm Sep 11, 2010 3:33 pm
Mesaje: 7
Masina:
Locatie:
Multumesc pentru raspunsuri. Nu stiu cum sa fac, pentru ca v-am zis, martorul nu mi s-a mai aprins de pe la sfarsitul lui februarie, inceputul lui martie. Ori, sa masor presiunea uleiului cand se aprinde martorul..... e o treaba tare greu de facut, pentru ca, asa cum am descris, dupa cativa km se stinge. Ar insemna sa fiu tot timpul in preajma unui service, ori sa am un mecanic cu mine, cu sculele necesare. ;)
E ciudat, pentru ca, stau si ma gandesc, daca ar fi pompa de ulei, nu ar fi trebuit sa se aprinda becul din momentul pornirii motorului? Asta ce inseamna, ca ar fi ceva depuneri pe-acolo, care cand lasa uleiul sa treaca, cand nu? Sunt destul de confuz.. :?:
In fine, o alta problema ar fi ca eu sunt din Cluj.., si pe-aici nu stiu vreun service asa... de "calibrul" dumneavoastra. Cert e ca trebuie sa se uite la ea cineva care se pricepe, si tare mi-e teama ca stiti cum e: "meseriasi" sunt toti!!!
Multumesc inca o data!

P.S.

1. Poate stiti pe cineva in Cluj si imi faceti o recomandare... :)
2. Care ar fi pretul unei pompe de ulei pentru motorul meu?


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Martor ulei aprins
MesajScris: Dum Sep 12, 2010 6:36 pm 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut,
Presiunea de ulei trebuie verificata cat mai repede induferent daca acum becul este stins . Si cel mai probabil cand este frig uleiul este mai vascos si pompa care este uzata nu are putere sa mai traga asa cum trebuie . Se masoara foarte simplu , se scoate sonda de presiune ulei si se pune un adaptor cu manometru asa cum este cel care arata presiunea in roti , numai ca este unul special pentru masurat presiunea de ulei .Se porneste motorul si se urmareste presiunea la rece si la cald in ralanti si in turatie . Atunci cand se aprindea becul daca accelerati se stingea sau licarea cumva ?


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Martor ulei aprins
MesajScris: Dum Sep 12, 2010 8:16 pm 

Membru din: Sâm Sep 11, 2010 3:33 pm
Mesaje: 7
Masina:
Locatie:
Statea mai mult aprins, cateodata se mai stingea si apoi iar se aprindea, si asta atunci cand acceleram sau franam. Dupa vreo cel mult 10 km, poate si mai putin cateodata, se stingea de tot. Initial, se aprindea cam dupa 2-3 km dupa ce porneam motorul rece. Imediat la pornire nu se aprindea nimic. Nivelul uleiului era ok pe joja!


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 7 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron