|
Acum este Mar Dec 03, 2024 7:45 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
Alexandrus
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Sâm Sep 12, 2009 1:22 am |
Membru din: Lun Mar 09, 2009 4:02 pm Mesaje: 8
|
Multumesc pentru raspuns. Totusi, as dori sa aflu daca aveti cale de 3.2 V6 sau se pune distributia altfel, adica folosind unul sau mai multe comparatoare de nivel, intreb pentru ca : 1. Majoritatea mecanicilor au impresia ca se pot folosi calele de 2.5 V6 si 3.0 V6(motoarele respective au acelasi profil al axelor) si pentru 3.2 V6, ceea ce nu e adevarat, axele de 3.2 au cu totul alt profil. 2. Metoda folosind comparatoare nu e chiar agreata de mine, o evit pe cit posibil. Cit despre inlocuirea clasica fara dezamorsare pompa ABS, simplu si eficient, e o totala contradictie in termeni. E simpla, intr-adevar, o pot face singur in fata blocului, dar pe linga faptul ca nu se inlocuieste decit aproximativ 60% din lichidul de frina, presupunind ca se aeriseste si instalatia de ambreiaj, lichidul ramas in instalatie(adica ud si fiert) se amesteca cu lichidul nou introdus si iese un ghiveci, deci eficienta nu e deloc. Am folosit-o deja si tot ce am facut e sa arunc banii pe lichidul de frina bagat in instalatie. In plus, in orice manual de service Alfa Romeo(si nu numai, la toate marcile pe care le-am vazut) se recomanda golirea COMPLETA a lichidului, adica etrieri, rezervor lichid, ambreiaj si pompa ABS.
Scuze daca par mai insistent, insa dupa experientele cu mecanicii "priceputi" si mai ales "seriosi" ce lucreaza Alfa Romeo, am ramas cu sechele si prefer sa intreb de 10 ori.
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Sâm Sep 12, 2009 3:08 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Am spus ca avem tot ce trebuie si inlocuirea se face cu dispozitivele specifice pentru acest tip de motor . Nu dispunem de un aparat care sa poata goli instalatia de lichid de frana complet din pompa de ABS si am spus ca nici nu dorim sa facem acest lucru. Nu stiu cine v-a instruit ,insa nu cred ca stiti etapele in care se face inlocuirea curelei de distributie . Probabil nu ati aflat inca dar comparatorul este cel care sincronizeaza miscarea corecta a pistoanelor astfel incat sa nu loveasca in supape . Calele sunt dispozitivele care blocheaza axele cu came in pozitia in care motorul are randament maxim ,si a fost bine stabilit de fabricant. In concluzie atat cursa pistoanelor cat si deschiderea si inchiderea supapelor trebuiesc sincronizate perfect . In plus mai este nevoie de cel putin 3 dispozitive care ati uitat sa intrebati daca le avem , si sunt la fel de importante .
|
|
|
|
|
Alexandrus
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Sâm Sep 12, 2009 3:55 pm |
Membru din: Lun Mar 09, 2009 4:02 pm Mesaje: 8
|
Stiu ce sunt calele si comparatorul, stiu si etapele schimbarii unei distributii, singura problema pina acuma a fost gasirea calelor, majoritatea mecanicilor, dupa cum spuneam, ori ofera optiunea "fara cale", ori se trezesc pusi in fata faptului ca nu merg calele de 2.5 si 3.0. Exact motiv pentru care am intrebat doar de cale si nu de altceva.
PS. Nu e nevoie de niciun aparat pentru a goli instalatia, cu tester original se face extrem de simplu, de unde si intrebarea mea referitoare la el.
Voi suna saptamina viitoare pentru programare.
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Sâm Sep 12, 2009 4:25 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Exista si tester original . Dar din cate stiu pentru inlocuirea lichidului de frana exista un aparat care se cupleaza in locul busonului de la vas si se porneste ,in timp ce scoate lichidul vechi afara baga altul nou . Credeam ca la acesta te referi .
|
|
|
|
|
Alexandrus
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Dum Sep 13, 2009 3:19 am |
Membru din: Lun Mar 09, 2009 4:02 pm Mesaje: 8
|
Sincer, aparat de inlocuit lichidul de frina n-am vazut nici la AI, doar la dealerii BMW, insa nu face decit sa evite scurgerea lichidului prin etrieri si intrarea aerului in sistem, ca in acelasi timp se conecteaza si tester-ul la masina, banuiesc eu ca pentru a dezamorsa diferitele pompe. Anyway, ne auzim in cursul saptaminii.
|
|
|
|
|
Alexandrus
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Joi Sep 24, 2009 12:09 am |
Membru din: Lun Mar 09, 2009 4:02 pm Mesaje: 8
|
Problema rezolvata, numai cuvinte de lauda pentru Florin. E ciudat, in cel mai neasteptat loc am gasit cel mai profesionist mecanic, si un om de nota 10, nu doar un mecanic bun.
Nu il uit nici pe Petre, la fel de de treaba si priceput.
Multumesc, si in mod cert voi reveni pentru alte nebunii.
|
|
|
|
|
Alex
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Joi Sep 24, 2009 1:03 pm |
Membru din: Joi Ian 29, 2009 7:17 pm Mesaje: 255 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
|
Am trait sa o vad si pe asta: Alexandrus multumit. Nu inteleg de ce e atat de neasteptat locul.
|
|
|
|
|
Dragos
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Joi Sep 24, 2009 1:52 pm |
Membru din: Sâm Mai 16, 2009 6:01 pm Mesaje: 30
Masina:
|
|
|
|
|
Alexandrus
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Joi Sep 24, 2009 3:34 pm |
Membru din: Lun Mar 09, 2009 4:02 pm Mesaje: 8
|
|
|
|
|
vlad_vsv
|
Subiectul mesajului: Re: Service problemefiat Scris: Lun Oct 26, 2009 11:21 pm |
Membru din: Sâm Mar 07, 2009 9:52 pm Mesaje: 58
Masina:
Locatie:
|
am si eu o intrebare , fiatul punto 1.9 DS EL , an 2001 ce marca de bujii incandescente are din fabrica ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|