Problema porneste din mintea noastra ,in speranta ca facem o afacere buna la final constatam ca am platit dublu. Pentru o verificare o sa platiti ceva , pentru strunjire o sa platiti strunjirea dar separat montatul si demontatul .Exista o limita a discului de frana ,fiind uzat acum sa si ovalizat ,daca mai luati din el sa il aduceti la un nivel egal cu siguranta grosimea scade sub cota minima .Asta inseamna ca este supus mai usor la ovalizare , eficienta la franare scade foarte mult ,neputand sa se mai raceasca suficient . Din cate stiu la acest model aveti discuri doar pe fata , pe spate sistemul de franare este cu tambur . In concluzie daca faceti o mica adunare o sa constatati ca este mult mai bine sa inlocuiti piesele decat sa platiti aceiasi bani si sa nu rezolvati nici problema . Eficienta buna gasiti asa cum v-am spus la ATE sau Brembo si nu este diferenta foarte mare intre ele si piesele de foarte slaba calitate . Daca se blocheaza pistonasul la viteza chiar si daca nu apasati frana masina isi schimba singura directia de mers spre partea blocata . Discurile se pot ovaliza si daca sunt noi ,frecvent se ovalizeaza cand este solicitata foarte mult frana si se supraincalzesc daca nimeriti intr-o portiune cu apa racirea brusca face discul de frana sa ,se deformeze . In Romania probabil este exclus sa gasim astfel de situatii soselele sunt bune si foarte bine semnalizate
)