Acum este Sâm Noi 23, 2024 10:18 am

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Alfa 156 2.0 TS
MesajScris: Mar Iun 23, 2009 11:36 pm 

Membru din: Mar Iun 23, 2009 11:23 pm
Mesaje: 3
Salut.
Sunt posesorul unei Alfa Romeo 156 din 197, motor 2.0 155 cp pe care am achizitionat-o din germenia in martie. la inceput nu mi-a facut nici un fel de probleme insa pe zi ce trece , problema mea tinde sa se agraveze:
la pornire, se tureaza undeva la 1300-1500 rpm dar nu pot pleca de pe loc ( parca ar avea juma' de cal), nu o pot tura iar daca incerc tremura, se opreste. trebuie sa turez motorul pana la 4-5.000 rpm, ca sa pot urni masina. dupa ce se incalzeste motorul bine, nu mai are aceste simptome. pe tester zero erori. as aprecia pe veci un ajutor...


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS
MesajScris: Mie Iun 24, 2009 5:37 am 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut , trebuie verificat si curatat dupa caz corpul clapetei dupa care se face o procedura de recalibrare . Pasul doi trebuie verificat debitmetrul ,daca nu aveti unul de proba scoateti mufa si porniti masina , daca se comporta bine acolo e problema .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS
MesajScris: Mie Iun 24, 2009 5:50 pm 

Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am
Mesaje: 39
cantitate mica de benzina injectata la rece. injectoare murdare, presiune benzina mica, senzor temperatura -valori eronate.
cu alte cuvinte indreapta-te catre service. Atentie la care ...


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS
MesajScris: Mie Iun 24, 2009 6:30 pm 

Membru din: Mar Iun 23, 2009 11:23 pm
Mesaje: 3
Daca scot mufa de la debimetru, se opreste motorul. clapeta a fost curatata de un preieten acum 2 luni si nici un rezultat. am verificat bujiile si nu par a fi in neregula...


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS
MesajScris: Mie Iun 24, 2009 9:52 pm 

Membru din: Mar Iun 23, 2009 11:23 pm
Mesaje: 3
1. azi am constat ca si dupa ce s-a incalzit motorul, uneori, la relanti parca mergea in 3 pistoane.
2. cum se poate verifica daca o bobina de inductie functioneaza corect?
3. am un consum care zic eu ca e cu mult peste limita bunului simt- 20-22%

as vrea sa incerc pe rand sa remediez ceea ce pot remedia singur (curatat mufe, schimbat bujii...etc). nu as vrea inca sa merg la un mecanic care sa ma puna sa schimb te miri ce, pe cheltuiala mea si pe necunostinta lui.


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron