[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
:: Vezi subiect - Probleme Fiat Ducato 2.3 JTD

https://forum.problemefiat.ro/

Probleme Fiat Ducato 2.3 JTD
https://forum.problemefiat.ro/viewtopic.php?f=32&t=529
Pagina 1 din 1

Autor:  saxx [ Sâm Apr 30, 2011 9:31 am ]
Subiectul mesajului:  Probleme Fiat Ducato 2.3 JTD

Am ceva probleme cu un Ducato din 2005, 2.3 JTD, 110 CP.
Acestea ar fi: 1. pornire si 2. aprindere martor motor in mers si dupa aceea oprire motor.
Probleme pornire: pornirea este loterie curata. Poate sa porneasca la prima cheie, poate la 2-a, 3-a, ..., 8-a cheie. De invartit invarte f. bine, cand o ia, o ia la sfert. Bateria este noua, electromotor nou. Cand nu o ia degeaba tin pe contact, da motorul peste cap si tot nu porneste, asa ca daca nu o ia la sfert, tai contactul si incerc din nou pt. a nu schimba din nou electromotorul. Problema pare a fi ceva electronic pt. ca i-am dat si cu spray in timp ce dadeam la automat si porneste dar cand termina spray-ul se opreste, deci ma gandesc ca nu se alimenteaza din cauza vreunui senzor ceva. Nu stiu ce sa ii mai fac, s-a desfacut si rezervorul, am schimbat si pompa de motorina desi cea veche parea in regula (se auzea bazaind cand puneam contactul), verificat injectoare ... pe tester dadea eroare senzor arbore cotit(turatie), cel de langa filtru de ulei. Am sunat pe la dezmembrari insa mi s-a spus ca ala ori citeste, ori nu citeste asa ca dat fiind faptul ca masina totusi porneste m-am gandit ca nu e el vinovatul. Nu stiu ce sa mai incerc, doar 2 lucruri mai imi trec prin minte: regulatorul de presiune de pe pompa de inalte (la ala pare umblat de fostul proprietar, nu mai are carcasa aia deasupra, mufa intra direct pe cele 2 picioruse-pini) si eventual releul ala de deasupra bateriei care intrerupe alimentarea in caz de accident. Nu stiu care e pozitia normala a acestuia, are o lamela pe care o apas dar revine inapoi, nu pot sa il blochez pe pozitia apasat, asa e normal ?
Problema oprire: In cei 20.000 km pe care i-am facut cu masina in ultimiii 3000 km mi-a facut de 2 ori problema - se aprinde martorul motor, nu apuc sa ma uit bine de un loc pe dreapta unde sa aterizez, ca motorul s-a si oprit => servodirectie si servofrana adio => destul de neplacut. Nu pot sa o repornesc din mers din cauza problemei de mai sus. Altfel, pe dreapta, dupa ce reusesc sa pornesc motorul, pare totul in regula, eroarea se stinge si pot merge mai departe. Intrebarea e: pana cand ?! Intamplandu-se doar de 2 ori pana acum nu am reusit sa imi dau seama prea exact in ce conditii face, insa prima oara mi s-a intamplat dupa iesirea de pe centura Budapesta, deci cand urcam si coboram ceva dealuri si a 2-a oara coboram de la Brasov caz in care masina mergea mult in frana de motor. Poate are legatura, poate nu. A, varianta de motor din cate stiu nu are EGR.
As dori ceva sfaturi, idei, eventual un nr. de contact, trec destul de des prin Bucuresti.
Mersi mult!
PS: codul motor original F1AE0481C, pe masina am montat F1AE0481B, acelasi motor dar montat transversal pe Iveco, poate fi o problema, trebuie rescris softul ? Toti senzorii s-au montat de pe vechiul motor.

Autor:  Florin [ Sâm Apr 30, 2011 12:03 pm ]
Subiectul mesajului:  Re: Probleme Fiat Ducato 2.3 JTD

Salut ,
Daca pe tester a dat defect senzorul de turatie cu siguranta este o problema cu el . Inlocuitil cu un senzor nou ,nu este prea scump si in cele mai multe cazuri acest senzor citeste eronat in special cand motorul este cald . Mai poate fii o problema la regulatorul de presiune care de la mizerie poate sa ramana blocat .Aveti numerele de telefon afisate pe prima pagina la sectiunea Contact .

Autor:  jan71 [ Vin Mai 27, 2011 12:02 pm ]
Subiectul mesajului:  Re: Probleme Fiat Ducato 2.3 JTD

Salut ! Am probleme cu pornirea unui Ducato motor 23 Iveco 2008,startul este greu si la cald si la rece. dupa pornire motorul merge f.bine,la tester eroare trottle valve,va rog un sfat.

Autor:  Florin [ Lun Mai 30, 2011 3:53 pm ]
Subiectul mesajului:  Re: Probleme Fiat Ducato 2.3 JTD

Salut ,
Se pare ca aveti o problema la clapeta de acceleratie .Puteti incerca sa curatati mufa de la clapeta si mufele care vin in cutiuta din stanga . Daca tot asa face ori este o problema in instalatie ori trebuie inlocuita clapeta . Este bine sa verificati si injectoarele , este o posibila cauza si pentru pornirea grea daca scapa mult pe retur .

Pagina 1 din 1 Ora este UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/