Salut Florin,
Am vorbit la telefon in dimineata asta. As vrea sa trec si eu pe la voi pentru o revizie de primavara:), as vrea sa ma ajutati sa rezolv urmatoarele:
- sa rezolvam problema de pornit greu la rece (cea descrisa mai sus);
- sa rezolvam problema mirosului puternic de noxe (as vrea sa ii pun din nou catalizor, sau orice numai sa rezolv..pt ca pur si simplu miroase ingrozitor, imi miros si hainele dupa ce cobor din ea daca merg cu geamul deschis:) )
- sa rezolvam variatia de temperatura, cred ca de vina este senzorul, pt ca pur si simplu nu i-am gasit un "sablon"... o succesiune a unor evenimente care sa duca la cresterea mica de temperatura. Cand creste, cand revine, indiferent daca motorul e dupa 3 ore de mers continuu sau dupa 20 min. Tu spuneai ca poate fi din ECU, dar nu are simptomele specifice ECU defect: oprit din senin, erori ciudate in bord (ASR, ESP, HIGH COOLANT etc) nimic.
- in ultima perioada am observat ceva intreruperi in sarcina (pe la 120 Km/h.. destul de mici, dar sesizabile), daca o calc trage foarte bine, dar daca o tin constant cam pe la viteza asta sesisez ceva intreruperi mici) - bujiile?
- sa schimbam ulei + filtru (uleiul il am eu), si ce-o mai trebui in urma verificarii de rampa;
- nu-mi functioneaza aerul conditionat, voi faceti reparatii? sau ma puteti indruma catre cineva la fel de serios ca si voi?
Multumesc mult pt ajutor.
Paul