[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - Probleme pornire fiat ducato
 

 

 

 

 
 
Acum este Sâm Noi 23, 2024 10:06 am

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 2 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Probleme pornire fiat ducato
MesajScris: Vin Noi 16, 2012 11:53 am 

Membru din: Vin Noi 16, 2012 12:46 am
Mesaje: 1
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
am ramas in pana cu un fiat ducato 2,3 multijet in anglia.masina am oprito iar cand sa pornesc masina porneste scoate un fum albastru si nu se tureaza mai mult de 1500rpm iar la relanti nu sta deloc iar injectia se aude foarte urat.am bagato intr-un service acolo si mi-au spus ca ar fii pompa de inalta.dvs ce parere aveti?


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Probleme pornire fiat ducato
MesajScris: Vin Noi 16, 2012 2:56 pm 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut ,
Ati fost de fata cand sa pus testerul pe masina ? Ce defect apare pe tester ? Fara sa stiu ce arata pe tester si din ce ati relatat parerea mea este ca a sarit distributia de la punct . Inlocuind pompa de inalta automat trebuie demontata si inlocuita si cureaua de distributie asa ca puteti inlocui degeaba pompa de inalta . Cand este decalata distributia de regula apare pe tester nesincronizare ax came ,defazare ..Probabil aveti multi Km de la ultima inlocuire a distributiei sau a intrat vrun soricel ceva acolo . Daca este defecta pompa de inalta pe tester trebuie sa apara o presiune scazuta dar atentie poate sa fie scazuta presiiunea si daca este blocat senzorul din rampa sau regulatorul . Trebuie verificata cu atentie distributia fumul il scoate din cauza nesincronizarii motorului ,unul din senzori defecti injectoare blocate etc . Daca era defecta pompa de injectie probabil pornea greu sau nu mai pornea si atat ,daca s-a decalat mai mult probabil sunt sparti si culbutorii ,pentru a proteja supapele in cazul ruperii curelei sunt montati culbutori care se deformeaza usor ,la deformarea lor supapele nu se mai deschid corect sau deloc si atunci motorul bate sau merge neregulat .Daca au scapat vedeti dupa ce montati o curea noua .
Puteti sa ne tineti la curent cu starea masinii,Multumesc


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 2 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron