[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - Alfa Romeo 146 istoria
 

 

 

 

 
 
Acum este Dum Noi 24, 2024 2:10 am

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Alfa Romeo 146 istoria
MesajScris: Mie Feb 24, 2010 8:51 pm 
Avatar utilizator

Membru din: Lun Ian 25, 2010 5:43 pm
Mesaje: 140
Locaţie: Italy
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
Alfa Romeo 146

Imagine

Istoria
Alfa Romeo 146 este o berlina construita de casa automobilistica Alfa Romeo in fabrica Pomigliano d'Arco (NA).
146-le a fost prezentat in 1994 in paralel cu Alfa Romeo 145 (prezentata cu doar o luna inainte), pentru a inlocui deja vechia Alfa Romeo 33.Versiunule 145 si 146, ambele desenate in Centro Stile Alfa Romeo, se distingeau intre ele:prima era in trei usi,iar cea de-a doua in 5 usi.Aveau aproape identica partea din fata (diferenta era masca dintre faruri),dar cea mai mare diferenta era la parea din spate:145 cu coada aproape trunchiata,iar 146-le se putea considera aproape trei volume.Proiectarea celor doua masini era plecata de la baza comuna a sasiului a unei alte masini a grupului,Fiat Tipo,incercand mentinerea in ori si ce caz a partilor distinctive a casei del biscione pentru cat priveste linea majoritati sportivelor.Dotarile interioare erau de un nivel superior in comparatie cu modelul inlocuit,fiind o Alfa Romeo destinata unui target divers de clienti.
Comercializarea masini a inceput in luna Mai 1995 si putea conta pe motoarele deja disponibile pe 145 si anume motorele boxer benzina derivate de la Alfa 33,de 1.351, 1.596 si 1.712 cm3 cu puteri de 90, 103 si 129 CV si un motor diesel de 1.929 cm3,care era deja montat pe Alfa Romeo 155 cu o putere de 90 CV.Suspensile fata urmau schema MacPherson,iar cele spate erau pe roti independente.Existau doua echipari disponibile:"baza"si "L", pentru 1.3, 1.6 si 2.0 Td,in schimb 1.7 16v se putea comanda numai in configurare mai luxoasa,Exterior se deosebeau datorita barilor care erau nevopsite la versiunea mai saraca,datorita interiorului executat din tesaturi si alte mici detali.La inceputul anului 1996 se putea comanda si versiunea "Ti"dotata cu un motor pe benzina de 1970cc 16 valvole Twin Spark (cu doua buji pe cilindru si variator de fase)de 150 cavalli.In anul 1997 intreaga gama a fost revizuita cu sosirea a noilor Twin Spark in versiune 1.4 (1370cc), 1.6 (1598cc) si 1.8 (1747cc) care inlocuiesc vechiul boxer,dificil de adegvat la noile norme de poluare.Daca extern diferentele se limitau doar la jantele de un nou desen,interior a fost redesenata intreaga plancia(panoul de bord)si s-au adoptat noi tesuturi pentru scaune.Incepand cu sfarsitul anului 1997 a fost introdus pe masinile de serie ABS-ul si Airbag-ul pentru co driver.
Ultimul restyling
In anul 1999 modelul 146 a fost supus unui ultim restyling,inainte de a fi inlocuita in anul 2001 de Alfa Romeo 147,de aceasta data a interesat mai mult exteriorul.S-au redesenat barile fata spate si masca fata.Motoarele pe benzina ramanand aceliasi (2.0 nu mai era disponibil),iar obositul turbodiesel a fost inlocuit de noul motor JTD de 1910 cc ,105 CV.
Caracteristici tehnice:
1.3 Boxer (1995-1996) 4 cilindri contrapposti 1.351 Cm³ 66 kW (90 CV)
1.6 Boxer (1995-1996) 4 cilindri contrapposti 1596 Cm³ 76 kW (103 CV)
1.7 Boxer 16v (1995-1996) 4 cilindri contrapposti 1712 Cm³ 95 kW (129 CV)
2.0 Twin spark 16v (1996-1999) 4 cilindri in linie 1970 Cm³ 110 kW (150 CV)
1.4 Twin spark 16v (1997-2001) 4 cilindri in linie 1370 Cm³ 76 kW (103 CV)
1.6 Twin spark 16v (1997-2001) 4 cilindri in linie 1598 Cm³ 88 kW (120 CV)
1.8 Twin Spark 16v (1997-2001) 4 cilindri in linie 1747 Cm³ 103 kW (140 CV)
2.0 Turbodiesel (1995-1998) 4 cilindri in linie 1929 Cm³ 66 kW (90 CV)
1.9 JTD (1999-2001) 4 cilindri in linie 1910 Cm³ 77 kW (105 CV)
sursa: wikipedia



_________________
Imagine
Alfista fino alla morte! :dark: Il cuore ha sempre ragione!
Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron