https://forum.problemefiat.ro/ |
|
Diagnoza injectie 2.4TDS https://forum.problemefiat.ro/viewtopic.php?f=5&t=739 |
Pagina 1 din 1 |
Autor: | reallifehunter [ Joi Mar 22, 2012 12:31 am ] |
Subiectul mesajului: | Diagnoza injectie 2.4TDS |
Salut.Am o lansia Kappa din 1997 2.4 tds atentie si NU jtd!! Nu porneste decat dupa 20 30 de incercari.Eroare in bord''Engine management gestion fail''. Intreruperi de putere. Moare motorul in mers. Nu acelereaza deloc deloc uneori zero raspuns la pedala. Turatia fluctueaza de la 600 ture la 1000 Lipsa putere motor. Ce s-a facut pana acum: Schimbate toate bujiile. Distributie pusa la punct+schimbata Debitmetru schimbat de 3 ori(la ghici) Teste la 4 service-uri acelasi rezultat:Nici o eroare/nu vede injectia/soft diagnoza nepotrivit. Cheltuiti 1200 ron rezultate:zero. Ce urmeaza: A) Se da foc la masina B) Se arunca cu oua in toate service urile total incompetente C) Mila cuiva de pe acest forum cu o parere ALTA decat alti bani dati ,,sa aflam cica ce are'' cu acelasi rezultat:e perfecta nu are nimic pe tester(care vede tot mai putin problema care este si afisata in bord?) dar nici nu merge. D) Sa platesc DUPA ce merge masina si NU pt munca fara rezultat in stilul,,baietii au muncii nu avem nici o vina''. E) Injector de soc multe milioane,alte piese,banii aiurea si la ghici si poate se nimereste problema intamplator-varianta exclusa. Va multumesc.In situatia in care nu exista solutie,urmariti stirile.ZonaPiata Iancului o Lancia in flacari.Nervii mei au cedat iar banii bagati aiurea au depasit pretul masinii(600 eur pe Franta inmat). |
Autor: | reallifehunter [ Joi Mar 22, 2012 12:43 am ] |
Subiectul mesajului: | Re: Diagnoza injectie 2.4TDS |
P.S. Kilometri 160mii reali.Motor intretinut,nu s-a bagat talpa in el,nu s-a forjat sa spargem pistoane, nu consuma ulei-zero,nu merge cu fum decat uneori un fum urias negru apoi deloc fum si la pornire. La cald porneste la sfert.La rece uneori la sfert alteori cel mai des dupa 20-30 de incercari. Dupa ce moare motorul subit, porneste la sfert dar relanti la 600 ture si lipsa raspuns pedala acceleratie apoi singura relanti normal 900 ture si merge ca lumea. Apoi intrerupe pe 1800rpm. Consumul nu este crescut, culmea. Nu apa in ulei nu ulei in apa, temperatura motor normala. |
Autor: | Florin [ Joi Mar 22, 2012 5:56 pm ] |
Subiectul mesajului: | Re: Diagnoza injectie 2.4TDS |
Salut , Faceti un rezumat mai exact cu problema masinii, a functionat vreodata bine de cand o aveti ? cand au inceput problemele ?au inceput treptat sau brusc a inceput sa se opreasca motorul . Acum va dati seama ca masina este destul de batrana si multe componente sunt uzate ,daca ele au legatura directa cu problema trebuiesc schimbate sau reparate . Daca nu va grabiti prea tare noi acceptam varianta D incercam sa aflam care este problema si platiti doar daca o gasim . Intelegem situatia in care sunteti si incercam sa va rezolvam problema cu o cheltuiala minima . |
Autor: | reallifehunter [ Vin Mar 23, 2012 3:38 pm ] |
Subiectul mesajului: | Re: Diagnoza injectie 2.4TDS |
Probleme au inceput acum doua ierni.Atunci pt prima data a inceput sa porneasca greu. Din ce in ce mai greu.Cand spun greu ma refer ca nu reusea acel soc sa zic asa care urca turatia la 900rpm. Si scotea fum mult negru si alb si nu pornea. Cam dupa cateva zeci de ori de dat cheie porneste, baterie noua evident. Din iarna asta, dupa ce a stat o sapt nepornita la-18 C s-a aprins si becul rosul check engine si a aparut eroare cu mesajul ,, electronic gestion engine failure".Concomitent limiteaza puterea la 1800rpm aleatoriu.Uneori da uneori nu.Uneori merge foarte bine si fuge alteori nu merge. Am tot mers asa cu ea ,vizitand diverse service-uri unde lasam cate 80-100 lei cadou pentru acelasi rezultat,,Nu vedem nimic pe tester credem ca e x credem ca e y". Am schimbat doua debitmetre de aer, la ghici evident. Rezultat zero. Am descoperit o bujie incandescenta arsa,am schimbat-o. Rezultat zero. Am schimbat distributia.Pusa la semne dupa autodata. Nici o schimbare. Alte drumuri la service-uri, alti bani aruncati pe geam pe testere care in afara faptului ca se potriveau la mufa cu trei pini vedeau tot mai putin problema. Unul din testere a vazut senzorul de la ambreiaj care cica nu vede cand e apasata pedala si limiteaza puterea.Dupa curatarea acelui senzor(daca nu o fi vrajeala) si 5 zile de tinut masina in service surpriza:masina nu mai accelerteaza DELOC.Stau 5 secunde cu ea apoi deodata ia comanda de la pedala.Altreori moare brusc relantiul dar culmea, porneste la sfert daca dau cheie insa nu accelereaza deloc. De data asta testerul a vazut "Probleme la sistemul de injectie" si ,,comunicare defectuoasa ABS". Ma costa de data asta 250 de lei. Am crezut ca e o gluma proasta. Pai asta scrie si pe display mesaj clar.Ce anume de acolo? Nu putem sti , au spus mecanicii, incercati sa schimbati injectorul nr 1 de soc , cel care electronica pe el si poate va merge. Altfel este calarea de la pompa sau calculatorul de injectie. Dar In regula. Dar cine raspunde daca comand piesa ,o platesc cu Fan Curierul si nu e de la ea?Au spus ca doar nu ei. Dar macar stiu ca am probleme cu ABS-ul, tot am castigat ceva. Am crezut ca cineva isi bate joc de mine...fac ceva pe el de abs nu ma intereseaza sa si crape eu vreau altceva nu probleme pe langa pe care nu le-am solicitat rezolvarea. Am plecat fara sa platesc, a iesit scandal, am sunat la 112 sa ma linseze cei de la service care ,,au muncit 5 zile",nu mai intram in detalii. La cald porneste intotdeauna bine. |
Pagina 1 din 1 | Ora este UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |