Anvelope OFF Road 4x4 - NOI sau RESAPATE? Pentru a lua cea mai buna decizie ar trebui sa tinem seama intodeauna de cateva lucruri: bugetul de care dispunem, cati KM facem pe an cu masina in regim Off Road, cat de noua sau veche e masina, cat de accidentate sunt drumurile pe care megem, participam sau nu cu masina la competitii, cat de mult mergem pe asfalt, experientele personale ale prietenilor, etc... Asa ca nu va grabiti sa faceti alegerea unui set nou de pana nu puneti in balanta toate aceste lucruri. Nu strica si putina documentare inainte pe site-urile de specialitate. In tot cazul, pretul achitat se va reflecta de cele mai multe ori si in calitate... nu va asteptati sa dati pe o anvelopa resapata sa spunem 350 lei si sa se comporte ca una noua de 600 lei, o anvelopa resapata este totusi o anvelopa reconstruita peste o carcasa veche! Trebuie sa aveti in vedere faptul ca anvelopele resapate sunt mai grele decat cele noi si totodata si mai zgomotoase. De asemenea trebuie avut mare grija si la profilul ales, un profil foarte agresiv gen Simex va fi intodeauna destul de zgomotos pe asfalt. Daca nu participati la competitii, nu mergeti pe zone foarte abrupte, albii de rauri, etc... atunci puteti sa alegeti un profil ceva mai putin agresiv gen Dakar sau Sahara de la Insa Turbo. Daca mergeti cu masina mai mult pe asfalt si doar ocazional off road atunci va puteti lua doar niste cu profilul mai cramponat. Nu e cazul sa va sacrificati confortul si sa solicitati inutil articulatiile masinii. In fine, daca va doriti totusi un profil foarte agresiv si in acelasi timp nu foarte zgomotos pe asfalt atunci nu alegeti o anvelopa resapata, alegeti intodeauna o anvelopa off road noua... alegerea optima ar fi un BF Goodrich, dar daca bugetul va permite puteti sa alegeti si alte marci mai scumpe. Daca ai nevoie de mai multe informatii si despre alte tipuri de anvelope poti citi intrand aici .
|