|
Acum este Sâm Noi 23, 2024 12:49 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
vlad_vsv
|
Subiectul mesajului: Martor "motor" aprins ! Scris: Mar Sep 22, 2009 4:05 pm |
Membru din: Sâm Mar 07, 2009 9:52 pm Mesaje: 58
Masina:
Locatie:
|
salut florin, am iarasi o problema care defapt ii de iarna trecuta... asadar,cand vine iarna si ii frig afara,doar atunci imi face urmatoarea faza : pun contactul,astept sa se stinga toate luminile,martorul "check engine" nu se stinge , dau cheie si parca merge sacadat , ca si cum nu ar avea ulei , intrerupt mai bine zis , si martorul ramane aprins in bord , opresc motorul , pun contactul iarasi , astept sa se stinga iarasi toate luminile , acum se stinge si "check engine-ul" si pornesc si merge rotund , ce poate sa fie ? este cand ii foarte frig afara si merge rotund doar la a treia cheie ...
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Mar Sep 22, 2009 5:11 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Ar trebui pusa pe tester in momentul in care face aceasta problema . Parerea mea este ca aceasta problema are legatura cu pompa de injectie ,trebuie verificat cel putin avansul si reglat daca este cazul .Aceasta procedura se verifica si se regleaza daca e cazul tot cu ajutotul testerului.
|
|
|
|
|
vlad_vsv
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Mar Sep 22, 2009 9:39 pm |
Membru din: Sâm Mar 07, 2009 9:52 pm Mesaje: 58
Masina:
Locatie:
|
pai faza ii ca daca ma duc la tester,sa le arat care ii problema o sa zica ca ii in regula , ca dupa ce se incalzeste motorul , porneste in parametrii , problema asta ii numai dimineata cand ii foarte frig , dar normal daca ar fi ceva in neregula ar trebui sa o gaseasca la tester si acum ... nu?
a , si apropo pentru motorul meu 1.9 DS EL , ce ulei ii recomandat ? si pentru temperaturi joase dar si pentru caldura mare ? eu am bagat 5W-40 ... sa merg tot pe asa ceva ?
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Mie Sep 23, 2009 1:35 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Daca nu da nici o eroare trebuie sa se uite la parametri si o sa-si dea seama . Este nevoie de un tester original pentru aceste operatii . Uleiul recomandat Selenia Turbo Diesel 10 \40 si este foarte bun si vara si iarna .
|
|
|
|
|
vlad_vsv
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Mie Sep 23, 2009 2:31 pm |
Membru din: Sâm Mar 07, 2009 9:52 pm Mesaje: 58
Masina:
Locatie:
|
am inteles , am sa caut pe cineva care sa ma ajute si in legatura cu uleiul merge si 10W-40 sa inteleg ? eu pana acuma am mers tot pe 5W-40 ...
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Joi Sep 24, 2009 6:36 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Asa cum am scris si mai sus recomandat pentru acest tip este 10\40, daca ati folosit 5\40 si sunteti multumit este bine si asa.
|
|
|
|
|
cox
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Joi Sep 24, 2009 7:17 pm |
Membru din: Joi Feb 12, 2009 6:25 pm Mesaje: 87 Locaţie: Bucuresti
Masina:
|
Off topic: L-am zapacit de cap pe Florin la fel cu uleiul si pana la urma am mers pe incredere si am pus Selenia TD SAE 10W-40 si masinuta merge beton. A facut peste 5000 km intr-o luna de la schimb si merge brici. P.S. Florin-nu prea mai curge pe la semering . Numai bine.
_________________ Nu fura, Guvernul uraste concurenta !!!
|
|
|
|
|
malin popescu
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Lun Noi 09, 2009 11:44 am |
Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am Mesaje: 39
|
Vlad, problema ta pleaca de la pompa de transfer ( interna in pompa de motorina) care nu isi prea mai face datoria. aspiratia sa este slaba si datorita ingrosarii motorinei , iarna, se creaza mai greu presiunea de joasa in pompa de injectie. Astfel daca pornesti si ai problema , nu opri, pune-o pe tester si vei avea erorile de regulator de debit si de avans gresit. regulatorul de debit si avans se bazeaza pe debitul si presiunea de joasa creata de aceasta pompa de transfer, neavandu-le, greseste reglajul si calculatorul intra in limp mode home.. cand opresti si repornesti presiunea minima si debitul sunt restabilite in timp util si motorul e corectat bine. Mai verifica inainte de pornire , cu un colier de plasic negru, nivelul din filtru de motorina scotand mufa de tur de pe centrul filtrului ( niv min 8 cm).
|
|
|
|
|
vlad_vsv
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Dum Noi 22, 2009 10:36 am |
Membru din: Sâm Mar 07, 2009 9:52 pm Mesaje: 58
Masina:
Locatie:
|
salut,am sa ma duc la tester sa vad ce erori imi da problema persista in fiecare dimineata si cand sta masina mult timp pe frig pornesc , se sting bujiile , martorul motor ramane aprins si dau cheie , porneste la sfert si merge intrerupt , martorul ramane aprins , daca vreau sa accelerez pedala e moarta , o apas si nu are nici un efect , dupa vreo 5-10 secunde de mers asa , o opresc si pun iarasi contactul , se sting bujiile , se stinge si martorul motor , porneste la sfert si merge perfect motorul . am sa verific cum ai zis , dar daca problema ii asa cum ai semnalat tu , ce ar trebui schimbat ? sau reparat daca se poate , sau ce solutie imi dai ? mersi mult de tot
|
|
|
|
|
malin popescu
|
Subiectul mesajului: Re: Martor "motor" aprins ! Scris: Lun Noi 23, 2009 4:00 pm |
Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am Mesaje: 39
|
reparata pompa de transfer, daca nu e altceva care impiedica absortia motorinei.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|