[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - ALFA 159 2.4 JTD Q4 210 CP PROBLEME
 

 

 

 

 
 
Acum este Sâm Noi 23, 2024 4:42 pm

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: ALFA 159 2.4 JTD Q4 210 CP PROBLEME
MesajScris: Vin Feb 19, 2010 9:02 pm 

Membru din: Sâm Feb 13, 2010 9:31 am
Mesaje: 2
Masina:
Locatie:
Salut,am o Alfa159 si de o luna are numai probleme.Istoricul lor este urmatorul:
-acum o luna masina nu a pornit dimineata. Dupa mai multe incercari a pornit ,am tinut-o pornita cam 15 min. am oprit-o,
dar dupa aceasta nu a mai vrut sa porneasca. A doua zi dimineata a pornit si la fel dupa ce am oprit-o nu a mai pornit.
A venit platforma de la reprezentanta (masina este in garantie) au dus-o la
service si dupa doua zile au constatat ca este sarita de la punct,au inlocuit cureaua de distributie dupa alte trei zile(nu aveau curea pe stoc).Alte probleme mi-au spus ca nu sint.
Cind am luat masina la prima cheie mi s-a parut ca motorul nu se mai aude ca inainte dar am zis ca doar mi se pare;si
parca nici nu mai tragea ca inainte.Dupa 5-600 km parcursi asa(o saptamina) in mers masina nu a mai vrut sa se tureze
decit pina la 3000 iar acul de la presine turbo se ridica pina la 0,7,am mers asa cam 20km dupa care si-a revenit.Am mers cu
masina direct in service , au pus testerul si au zis ca trebuie rescris softul.Am plecat din service cu masina urmind sa fiu chemat cam peste o saptamina sa rescrie softul.Acum am fost mai atent la cum se comporta masina,si am constatat ca la
turatii joase 1-1700 rot maina tremura,dupa 2000 de rot nu se mai simteau vibratiile dar sunetul motorului nu mai era ca inainte.Am telefonat a doua zi la service le-am spus ce am constatat si m-au chemat acolo.In drum spre service s-a aprins la bord si martorul motor.Dupa trei zile de teste in service au demontat capacul cu axele cu came si au gasit la cilindru trei
un tachet balansier de la suapa de admisie rupt,s-a inlocuit doar acel balansier si am luat masina.
Masina acum merge mai bine ,dar mie tot mi se pare ca motorul se aude altfel iar masina are niste vibratii, pe care inainte de
a avea problema cu distributia ,nu le avea.
As vrea sa va intreb daca e posibil ca din cauza distributiei sarite(3 sau 4 dinti)sa fie afectate si unele supape,cum se poate verifica aceasta(la service nu s-a demontat chiuloasa)
-de ce a fost afectat doar balansierul de la o supapa de admisie,pe fiecare cilindru sint doua ,si sint atacate in acelasi timp;
-ce teste s-ar mai putea face; peste trei zile merg in service pentru revizia de 30.000 km,cind am facut programarea(astazi)le-am spus si ce mi se pare mie ca nu aste in regula cu masina.
-cind s-a constatat ca este sarita distributiea nu trebuia sa se verifice toate piesele care sar fi putut strica din acaesta cauza??? MULTUMESC,


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: ALFA 159 2.4 JTD Q4 210 CP PROBLEME
MesajScris: Sâm Feb 20, 2010 10:29 am 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut,
In mod normal trebuiau schimbati toti culbutorii ,ei sunt facuti dintr-un material mai moale ca atunci cand se rupe ( sare ) cureaua sa cedeze primii . In functie de viteza turatia motorului in momentul care a sarit de la punct pot fii afectate si supapele . Se mai poate verifica cu un test de compresie ,dar este posibil sa mai fie si alti culbutori fisurati sau deformati si daca nu ataca in acelasi timp apar aceste vibratii si un mers neregulat in special la turatii mici unde este mai sesizabil . Chiar daca este o problema la una din supape motorul merge destul de bine in turatii insa apar aceste probleme cand turatia scade dupa care informatiile ( parametrii) nu pot fii compensati de calculator si apar martorii in bord care probabil nu pot face o corectie asa mare . Trebuie verificata cu atentie mai ales cauza din care a sarit cureaua la un numar asa mic de km , probabil sa blocat pompa de apa sau una din role . Un lucru este cert daca o piesa a cedat cu siguranta si restu sunt afectate .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: ALFA 159 2.4 JTD Q4 210 CP PROBLEME
MesajScris: Sâm Feb 20, 2010 4:07 pm 

Membru din: Sâm Feb 13, 2010 9:31 am
Mesaje: 2
Masina:
Locatie:
Multumesc pentru ransuns. Motorul nu a sarit de la punct in mers.Seara am parcat masina in fata garajului fara sa simt la ea nimic neregula; dar peste noapte a nins si a viscolit si asa a tinut doua zile.In acest timp nu am incercat sa pornesc masina.In treia zi am dezapezit masina si au inceput problemele pe care le-am descris.Cei de la service au spus ca s-ar putea sa fi bagat viscolul zapada la distributie si sa fi facut gheata acolo.
Un test de compresie am cerut sa faca acum la revizia de 30000 km, au spus ca incearca sa faca rost de dispozitivul respectiv si o sa-l faca.
-ce valori trebuie sa fie,si cit este diferenta maxima intre cilindri?
-daca nu reiese nimic congludent ar fi inlocuirea tuturor culbutorilor? cit costa estimativ aceasta lucrare la servisul
dumneavoastra?

Te rog nu mai posta consecutiv


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: ALFA 159 2.4 JTD Q4 210 CP PROBLEME
MesajScris: Mar Feb 23, 2010 4:38 pm 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut ,
Nu am acum niste date exacte pentru compresie dar o sa verific si va anunt . Pretul pentru aceasta operatie este in jur de 600 ron ,fiind inca in garantie va recomand sa beneficiati de aceste servicii fara sa mai cumparati piese si sa platiti manopera . O putem face fara probleme daca platiti toate cele necesare .


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 4 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron