[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
• Vezi subiect - Problema alimentare FIAT COUPE 2000 16V TURBO
 

 

 

 

 
 
Acum este Sâm Noi 23, 2024 5:33 pm

Ora este UTC + 2





 Pagina 1 din 1 [ 9 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Problema alimentare FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Vin Feb 27, 2009 8:46 pm 

Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm
Mesaje: 22
Am si eu o problema, cred, legata de alimentare, atunci cand solicit motorul sau plec mai tare in treapta 1-a si a2a se intampla mai rar, dar in celelalte viteze se aprinde injectorul din bord si apoi incepe sa-mi dea rateuri si ramane fara bezina pana iau piciorul de pe acceleratie, dupa cateva secunde cred ca se alimenteaza si dispare eroarea odata cu problema..si din aceeasi cauza nu o pot alerga mai tare de 210-220.. Eu cred ca e de la alimentare, dar am nevoie de cateva sfaturi, pt ca prin service.uri nu prea am fost multumit de ele.


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Vin Feb 27, 2009 11:14 pm 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Salut Trebuie verificata presiunea de benzina ,mai ales in sarcina . Verificat supapa turbo , poate are facut si vreo rescriere de soft ( cip ) . Dar prima data o verificare presiune benzina si un test injectie .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Sâm Feb 28, 2009 2:24 pm 
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 29, 2009 7:17 pm
Mesaje: 255
Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
Salut,
Te rog sa nu mai folosesti excesiv expresii de tip mirc de genul "k, dak...etc"
Thx!


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Sâm Feb 28, 2009 2:50 pm 

Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm
Mesaje: 22
Asa ma gandeam si eu, soft are, eu i l.am pus;)..dar facea si inainte, ma gandesc sa.i pun o pompa de 2000 16v aspirat ca are presiune mai mare, avand in vedere ca si softu cere mai multa benzina, pompa stock baga 2.5 la turbo si 3 la aspirat, doar sa se potriveasca... si daca nu o sa mearga nici asa ma duc la o diagnosticare... multumesc pentru sfaturi!!!!!


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Dum Mar 01, 2009 7:59 pm 

Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm
Mesaje: 1216
Locaţie: BUCURESTI
Sal , prima data trebuie facut un test la presiunea de benzina , atat pe loc cat si in sarcina atunci cand apare problema . Trebuie vazut daca pompa baga cat trebuie si dupa ,trecut la inlocuit . Presiunea trebuie sa fie constanta , degeaba baga 3 si la solicitari mari coboara la 1.5 .


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Lun Mar 02, 2009 1:54 pm 

Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm
Mesaje: 22
asa e, dar nu stiu und sa ma duc sa o testez, dar am posibilitatea sa pun o pompa de 2000 16v si sa fac proba..daca merge o iau...daca nu, o sa fac toate testele necesare, intre timp o sa ma interesez sa vad unde in brasov pot sa merg pt test presiune.. oricum multumesc pentru sfaturi !!!!!!! majoritatea mecanicilor habar n.au, si am ajuns la concluzia asta dupa ce am colindat cateva service.uri..dezamagitor..:D.. Mentionez ca mai am un fiat brava 1.4... si am ajuns la concluzia ca cel mai bine o repari singur daca se poate;)..sau cu ajutorul domnului FLORIN..


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Mar Mar 03, 2009 12:34 am 

Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm
Mesaje: 22
am schimbat pompa de benzina, uleiul, filtrul, furtunul de retur de la turbo si cel de la presiune ca erau sparte..am iesit in proba trage mai bine dar tot se aprinde injectorul si intre 180 si 200 raman fara benzina si iar o las in relanti pana se alimenteaza... banuiesc ca daca as accelera progresiv si mai lent ar trece de 200 dar tot nu e in regula...poate azi am avut prea putina benzina..pana in 10 litrii..am scos si sonda lambda si merge foarte rau fara..da cumva in nas si se aprinde injectorul din bord...debitmetru nu cred ca are...poate e vreun vacuum ceva legat de regulatorul de presiune..in manualul tehnic specifica faptul ca in a1-a si a2-a baga mai putina presiune turbina si de asta nu cred k am probleme desi uneori se aprinde si in aceste trepte dar trage.. mai rau e in a 4 si a 5-a.....in rest..nu mai stiu m.am blocat... domnu florin pls....


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Problema alimentare FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Joi Mar 05, 2009 2:31 pm 

Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm
Mesaje: 22
se pare ca am gasit sursa problemei...masina nu are senzorul de detonare, lipseste de pe blocul motor, daca nu citeam tot manualul tehnic nu cred k rezolvam problema vreodata.. se pare k nu mai e nici mufa nimic, dar o sa trag direct de pe ecu, k stiu pinii... o sa mai revin cu detalii dupa ce o sa primesc senzorul.


Neconectat
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Problema alimentare FIAT COUPE 2000 16V TURBO
MesajScris: Joi Mar 26, 2009 6:22 pm 

Membru din: Vin Feb 27, 2009 8:38 pm
Mesaje: 22
salut
am rezolvat, am gasit si firele..erau taiate si izolate...nu pot sa cred cum se lucreaza in tara asta... in fine , mai tre sa schimb bujiile ca nu sunt prea ok si cred ca se sting cand incepe sa bage turbo foarte ciudat oricum... totusi e bine ca s.a rezolvat si nu se mai aprinde in bord martorul de injectie, dupa ce schimb bujiile ma duc si la un tester cu ea sa vedem ce spune. Multumiri lui florin care a ajutat la rezolvare ;)


Neconectat
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
 Pagina 1 din 1 [ 9 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica ataşamente în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  

cron