|
Acum este Joi Noi 21, 2024 7:35 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 3 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
ShoguNu
|
Subiectul mesajului: probleme la relantiu Scris: Mie Noi 16, 2011 10:51 pm |
Membru din: Mie Noi 16, 2011 10:36 pm Mesaje: 3
Masina:
Locatie:
|
Buna ziua/seara la toata lumea ..am o problema care ma macina de ceva timp cam 1 luna jumate cred...acum 1 luna am inceput sa schimb diverse pe la masina ..am schimbat toata fata fara bascule si arcuri...bielete directie, bielete antirului, amortizoare, discuri frana, placute frana, semeringuri cutie-planetare, ulei , filtre,buji,transmisie,cauciucuri si bobinele de buji la cilindri 3 si 4..aici vine problema cea mare...masina avea o trepidare si o scadere brusca a turatiei si daca o lasam neaccelerata murea pur si simplu..am fost la tester si mia zis ca bobinele de la cilindrii 3 si 4 dau eroare la pornire si merge in 2 cilindri...am schimbat bobinele si bujiile trepidatia a trecut intre timp sa spart racordul flexibil de la toba si a trebuit schimbat si ala...acum cu toate schimbate masina are o mica problema la motor (cred) merge turata adica inainte la 3000 de ture se auzea normal acum cam urla si peste 3000 nu prea se mai accelereaza..la relantiu daca o las merge ..scade turatia..creste iar..iar scade...ea normal sta la 800 de ture ..scade la 500 creste la 800 scade la 500 si tot asa...dimineata cand o pornesc sta turata singura pe la 2000 de tura avand in vedere ca ea sta la 800 normal..cand se incalzeste scade si sta normal la 800 ...problema e ca peste 3000 de ture scade destul de mult puterea masinii si nu mai trage in orice viteza asi fii si se aude mai tare.....tin sa precizez ca pana am schimbat racordul flexibil de la toba a trecut cam 3 saptamani...am mers cu el spart...poate reusiti sa ma luminati si pe mine de ce imi sta masina turata si abia trage peste 3000 de ture pur si simplu trage mai greu..pleaca mai greu de pe loc si face galagie mai mare ca inainte...
am un Fiat Stilo 3 usi 2002 1.2 16v 59kw
si inca o problema...imi trebuie un arc fata stanga(sofer) si flansa (am o spira rupta de la arc) poate ma ajutati cu ce model marime etc mi-ar trebuii va multumesc astept un raspus de la Dv.
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: probleme la relantiu Scris: Joi Noi 17, 2011 9:22 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Arcul fata costa 190 ron si flansa de amortizor in functie de calitate si producator de la 145 ron in sus ,daca vreti sa faceti o treaba buna .Sunt si piese mai ieftine dar .... Pentru restul problemelor este nevoie de o constatare , sunt mai multe motive sa varieze turatia , clapeta acceleratie , bujii , chiar si centrala de injectie , sau poate fii ceva mai simplu ,contacte imperfecte ...Trebuie verificat cu atentie .
|
|
|
|
|
ShoguNu
|
Subiectul mesajului: Re: probleme la relantiu Scris: Joi Noi 17, 2011 10:05 pm |
Membru din: Mie Noi 16, 2011 10:36 pm Mesaje: 3
Masina:
Locatie:
|
cu arcurile ai dreptate m-am informati azi la cateva magazine asa sunt preturile 190 arcul 150 flansa dar cica daca schimb flansa trebuie sa iau si rulmentul ca nu se potriveste flansa noua pe rulmentul vechi...mai e si rulmentul 50....cu turatia am rezolvat-o cam jumatate..am curatat azi clapeta si nu mai variaza turatia dar parca tot face un zgomot mai tare la peste 3000 de turatii...am vazut la cineva ca zicea ceva de curatatul catalizatorului...poate ma lumineaza si pe mine cineva cum de desface catalizatoru si daca se strica in vreun fel daca scot ceramica aia din el...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 3 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|