|
Acum este Vin Noi 22, 2024 12:43 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
catalin1979
|
Subiectul mesajului: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Mie Aug 29, 2012 7:14 pm |
Membru din: Vin Iul 20, 2012 11:53 am Mesaje: 15
Masina:
Locatie:
|
AM O ALFA 166 3.0 V6 SI DE 3 ZILE IMI TOT FIERBE APA, SE INCINGE MOTORUL Foarte REPEDE. TOTUSI, DESI INDICIILE DUC LA CHIULASA ARSA NU SUNT SIGUR DE ASTA DEOARECE NU E ULEI IN APA SI NICI APA SAU SPUMA IN MOTOR...CUM AR FI TOTUSI AM NEVOIE DE UN MECANIC BUN ...ASTEPT RASPUNSURI SI SUGESTI VA ROG. MULTUMESC ANTICIPAT!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Mie Aug 29, 2012 8:44 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Depinde cat de mult sa mers cu masina de cand a aparut aceasta problema . Probabil s-a depresat paleta pompei de apa dupa ax si se invarte in gol .Daca pompa nu mai face circuitul motorul se supra,incalzeste .In prima faza rebuie verificat daca pompa de apa lucreaza .
|
|
|
|
|
catalin1979
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Vin Aug 31, 2012 5:22 pm |
Membru din: Vin Iul 20, 2012 11:53 am Mesaje: 15
Masina:
Locatie:
|
merci mult de sfat! imi poti spune daca vrei cum as putea verifica pompa fara a o desface? in vas imi vine apa pe acel furtun subtire dar am intales ca acolo apa circula acolo din inertie chiar daca pompa nu functioneaza....
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Sâm Sep 01, 2012 10:39 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Trebuie scos furtunul acela subtire din vas (returul ) si il bagati intr-o sticla ,dupa care porniti motorul . Faceti aceasta verificare dupa ce motorul este incins bine ,ideal este atunci cand temperatura este crescuta peste normal . Daca este defecta pompa de apa , se depreseaza paleta dupa ax doar la temperaturi foarte mari ,la rece este posibil sa lucreze normal . Lichidul nu are cum sa iasa daca nu este impins de pompa de apa , este logic nivelul furtunului de retur fiind mult mai sus ,cel mai inalt nivel al instalatiei de racire .
|
|
|
|
|
catalin1979
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Dum Sep 02, 2012 8:51 am |
Membru din: Vin Iul 20, 2012 11:53 am Mesaje: 15
Masina:
Locatie:
|
mutumesc mult!! am sa fac ce mi-ai spus si revin cu detalii!!
|
|
|
|
|
tony2
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Mar Sep 04, 2012 9:16 am |
Membru din: Vin Iul 02, 2010 10:44 pm Mesaje: 2
Masina:
Locatie:
|
salut,
eu am un punto din 2001, 1.2 16v, 80cp cu AC, 5 usi.
Masina imi fierbe apa mereu... doar ce am luat-o si face de atunci incontinuu.. am zis ca e termostatul si l-am schimabat dar se pare ca nu asta era problema. am pus-o pe tester si mi-a zis ca e senzorul de temperatura si ca nu porneste ventilatorul pe viteza a doua. cand a probat pe tester ventilatorul, a pornit si pe viteza a doua... Sa nu faca contact cum trebuie? dar pana la acea viteza, de ce imi fierbe apa?
Din pacate, ieri a trebuit sa fac un drum urgent si dupa 5 km de mers prin Bucuresti, a explodat furtunul de la radiator la motor...
Acum o sa cumpar acel furtun si senzorul de temperatura. Insa nu stiu daca e numai de la acel senzor. Intr-adevar, cand luam o groapa ceva, acul din bord oscila si scadea mult, dar nu mereu...chiar la 90 de grade dupa care urca la loc. uneori chiar se oprea. mentionez ca ieri, cu 30 de secunde inainte de a exploda furtunul, acul a cazut de tot la 0, s-a aprins martorul de motor in bord insa nu aveam cum sa opresc unde eram si am mai mers 200m pana a facut poc furtunul.
am tras imediat pe dreapta si am tractat-o pe urma...
se rezolva numai cu acel senzor? noul termostat l-am verificat si vad ca e la fel ca cel vechi, adica e deschis tot timpul. La apa rece nu ar trebui sa fie inchis si sa nu mai curga apa prin el?
sa fie si pompa de apa? Multumesc!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Mar Sep 04, 2012 5:12 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , In prima faza trebuie verificata temperatura reala a lichidului ,trebuie tinut motorul pornit si verificata permanent temperatura . Prima treapta a ventilatorului trebuie sa porneasca la 97 grade iar a 2 la 102 grade .Problema poate fii de la pompa de apa sau mai probabil garnitura de chiuloasa este arsa . Daca puteti ajunge pana la noi va spunem exact care este problema .
|
|
|
|
|
catalin1979
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Mar Sep 04, 2012 5:37 pm |
Membru din: Vin Iul 20, 2012 11:53 am Mesaje: 15
Masina:
Locatie:
|
Salut! am verificat pompa asa cum mi ai spus si se pare ca baga normal cu apa la 90-95 de grade....chestia e ca nu se mai incinge cu toate ca am incercat asta....nu stiu ce sa mai cred. sa fie de la antigel? am completat cu foarte multa apa si am pus si ceva antigel dar din cel ieftin si cred ca si asta e o cauza!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Vin Sep 07, 2012 6:57 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Daca este o problema va aparea din nou , un lichid de racire de buna calitate asigura o buna ungere a pompei de apa , o rezistenta ridicata la temperaturi scazute si cel mai important un punct de fierbere la o temperatura mult mai ridicata cam 125 grade +
|
|
|
|
|
catalin1979
|
Subiectul mesajului: Re: GARNITURA CHIULASA ARSA SAU POMPA DE APA DEFECTA Scris: Sâm Oct 13, 2012 5:31 pm |
Membru din: Vin Iul 20, 2012 11:53 am Mesaje: 15
Masina:
Locatie:
|
salut! revin dupa o perioada de timp in care nu am mai avut probleme cu incinsul motorului si totusi problema persista! Problema este ca ventilatorul daca clima este oprita pleaca pe la 110-115 grade acum ca este rece afara e ok dar daca este cald se incinge .din cate m am documentat vinovatul ar fi acel butoias verde de pe radiator sau senzorul de temperatura. senzorul l am schimbat dar butoiasul verde nu l gasesc nicaieri!ma puteti ajuta? sau daca aveti voi veni la voi!multumesc anticipat1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|