|
Acum este Dum Noi 24, 2024 8:13 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
Pimp9001
|
Subiectul mesajului: Probleme Punto 1.1 8v Scris: Joi Oct 18, 2012 10:59 am |
Membru din: Mar Oct 16, 2012 11:01 am Mesaje: 3
Masina:
Locatie:
|
Salutare!! Ma bucur ca am gasit un forum numai pentru problemele fiat iar acest lucru nu ar fi fost posibil daca evident nu aveam si eu o problema cu fiatul meu...Acum vreo saptamana mi s-a rupt surubul de la suportul de motor care este sub masina iar din cauza asta mi s-a smuls planetara din cutie si mi s-a rupt racordul flexibil de la esapament..in fine am rezolvat problemele astea dar apoi motorul a inceput cateodata sa mearga in 3, sa se tureze, sa scoata fum si sa consume foarte mult...din ce am mai citi pe aici am inteles ca in mare parte ar fi sonda lambda..masina fiind pornita am scos mufa de la sonda si tot in trei merge sau cand merge normal scoate fum mult(miroase a benzina) si consuma enorm, intrebarea mea ar fi daca este intr-adevar sonda sau ar putea fi si din altceva? Cu toate astea inainte de incident masina mergea si consuma ok.Este vorba de un fiat punto 55, 1.1 8v, 1997 . Va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu un sfat!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Probleme Punto 1.1 8v Scris: Lun Oct 22, 2012 6:37 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Daca motorul merge in 3 cilindrii incercati sa verificati pe care cilindru este problema . Metoda de verificare clasica este sa potniti motorul si sa scoateti pe rand cate o fise de la bujie, in timpul cat este scoasa fisa de bujie puteti observa care cilindru nu lucreaza . De exemplu : daca scoateti fisa numarul unu si motorul incepe sa intrerupa mai tare sau sa se opreasca este un semn ca acel cilindru lucreaza si bagati fisa la locul ei . Daca scoateti la cilindrul urmator si motorul nu simte nici o modificare inseamna ca pe acel cilindru este o problema , dupa ce ati identificat puteti trece la verificarea bujiei si a fisei . Pare o problema la aprindere sau un contact imperfect . Este posibil sa fie uzata si sonda ,insa tinand cont ca problema a aparut dupa ce s-a rupt acel surub ,cred ca este o problema provocata atunci .
|
|
|
|
|
Pimp9001
|
Subiectul mesajului: Re: Probleme Punto 1.1 8v Scris: Joi Oct 25, 2012 10:17 am |
Membru din: Mar Oct 16, 2012 11:01 am Mesaje: 3
Masina:
Locatie:
|
Multumesc mult pentru sfat!!Am comandat fisele si bujiile si astazi astept sa ajunga..!! o sa revin sa va spun daca am rezolvat ! Multumesc inca o data pentru ajutor!
|
|
|
|
|
Pimp9001
|
Subiectul mesajului: Re: Probleme Punto 1.1 8v Scris: Sâm Noi 03, 2012 4:12 pm |
Membru din: Mar Oct 16, 2012 11:01 am Mesaje: 3
Masina:
Locatie:
|
Am revenit...dupa ceva timp ...Problema nu a fost la fise si bujii...Ce mi-a dat atata bataie de cap a fost un furtunas care era scos din MAP sensor (Manifold Air Pressure)
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Probleme Punto 1.1 8v Scris: Lun Noi 05, 2012 8:04 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Probabil de la soc sa decuplat si tragea aer fals ,problema aparuse dupa incident si era destul de probabil sa fie provocata atunci .Toti cautam informatii si raspunsuri , multumim pentru informatie .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|