|
Acum este Sâm Noi 23, 2024 1:20 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Joi Aug 16, 2012 8:09 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Multumesc mult Florin.
Astept raspunsul vostru.
Numai bine !
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Aug 20, 2012 1:17 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , La eroarea P0120 este o problema de amestec ,trebuie demontata si curatata clapeta si senzorul dupa clapeta .Mai precis trebuie demontata clapeta si scos tot ce se poate dupa ea si curatate bine .Se mai defecteaza regulatorul de ralanti la ea ,dupa ce se curata bine trebuie calibrata cu testerul ,nu stiu daca va permite acel tester sa aliniati toti parametrii. U1600 - o problema la imobilizator ,probabil nu a avut suficient curent la pornire sau un contact imperfect ,o nesincronizare intre cheie si centrala de cod sau antena . Si se mai observa o problema la sonda lamda 1 ,este posibil sa fie o problema la amestec si de la sonda daca nu citeste corect .
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Mar Aug 21, 2012 1:49 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Multumesc mult Florin. Legat de turatia de la relanti, ce as putea face sa nu fluctueze asa mult?
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Mar Aug 21, 2012 7:47 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Nu prea aveti ce face ,toate comenzile pornesc din centrala de injectie .Doar sa incercati sa curatati bine toate componentele dupa clapeta si sa o calibrati corect .Daca tot nu merge trebuie inlocuit corpul de clapeta .La acest model mai sunt probleme similare daca sunt uzate injectoarele ,daca diuza injectorului nu mai pulverizeaza corect este posibil sa injecteze o cantitate mai mare de carburant si sa apara un dezechilibru de obicei la turatii joase sau plecari dupa loc.
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Dum Oct 07, 2012 12:44 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Salut Florin,
Revin cu aceeasi problema la masina. Desi am schimbat bujiile cu unele originale, curatat clapeta de acceleratie, am schimbat chiar si benzina, motorul la fel face (da in nas in mers cand vreau sa ii dau talpa), parca se intrerupe. Acelasi lucru il observ cand stau la semafor, motorul merge la relanti si are momente cand intrerupe, cam tot la 5-10 secunde parca nu merge rotund, se simte si in scaunul soferului. Ma gandesc acuma ca poate fi si din aprindere, dar bujiile si fisele sunt ok, sa fie oare din injectoare? Daca ii bag ceva aditiv in benzina afecteaza cu ceva motorul? Clapeta de acceleratie nu am calibrat-o, in Zalau nu am gasit pe nimeni cu tester special pentru Fiat. Mie pe Fiatecuscan, testerul pe care il am eu nu imi da nici o eroare. Sa mai incerc cu niste aditiv pentru benzina?
Multumesc.
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Mar Oct 09, 2012 7:02 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Puteti incerca si un aditiv de benzina , la acest model au foat probleme cu centrala de injectie .Este posibil sa faca aceste problema chiar din centrala , cand se defecta incepea sa faca probleme la una din bobine . Practic nu mai comunica cu una din bobine si nu mai da scanteie . Din ce spuneti pare o problema de alimentare sau de amestec ,presiune benzina insuficienta ,catalizator infundat ,sonda lamda defecta sau mai frecvent corpul de clapeta . Daca aveti posibilitatea incercati sa montati alt corp de clapeta complet si vedeti cum se comporta dupa .
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Mar Oct 16, 2012 4:25 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Florin, un tip a avut aceleasi simptome la masina ca ale mele si a schimbat garnitura de chiuloasa si au disparut problemele. La mine pe langa datu-l in nas intr-a doua la accelerari mai bruste, mers parca neregulat la relanti, mai scade si nivelul de antigel in borcan. Furtune sparte nu sunt. S-ar putea sa fie si la mine dusa garnitura de chiuloasa? Mi-ai zis mai sus ca la modelul asta se cam duce in dreptul pistonului nr. 3. Se schimba usor garnitura sau trebuie intr-un service?
Mersi!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Joi Oct 18, 2012 7:35 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Daca urmati toti pasii corect o puteti inlocui , doar ca trebuie sa aveti grije la distributie si la strangerea chiuloasei . Daca va hotarati sa o inlocuiti singur va stam la dispozitiile cu toate detaliile necesare pentru a reusi operatia fara emotii.
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Sâm Oct 20, 2012 3:22 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Ar mai fi o chestie pe care vreau sa o verific inainte de a ma apuca de verificat garnitura de chiuloasa. Cand am pus bujiile originale, au raman pe masina fisele vechi (nu-s chiar vechi 1 an jumate cred ca au). Vreau sa verific cu fise noi daca mai apare intreruperea aia in mers. Daca la fel o sa se comporte, o sa am nevoie de ajutorul tau Florin in ceea ce priveste verificarea si schimbarea garniturii de chiuloasa. Nu imi pot da seama de la ce ar putea fi exact problema. Le iau pe rand.
Apropo. Cum pot verifica daca garnitura de chiuloasa este dusa? Un coleg a patit la fel cu garnitura de chiuloasa la o Fabia, si mecanicul lui ia spus cum se verifica daca este dusa. Cica trebuie bagat antigel pana se umple la refuz borcanul, se porneste motorul si daca ies bule de aer la suprafata atunci clar e dusa garnitura. E valabila teoria asta?
Multumesc!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Oct 22, 2012 7:01 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Probabil asa a fost invatat mesterul sa verifice . Logica spune insa altceva ,:in general sistemul de racire la autovehicule se face cu lichidul de racire care circula prin radiator , motor si chiuloasa si un vas de expansiune separat de instalatie sau incorporat direct in radiatorul de racire .Scrie clar pe acel buson ca presiunea poate ajunge pana la 1,4 bar in plus acel vas de expansiune are prevazut un furtun de retur prin care lichidul de racire se intoarce in vas ajutat de pompa de apa . Daca o sa verificati la orice masina o sa observati ca furtunul de retur este montat deasupra nivelului maxim de lichid care trebuie sa fie in vas . Nu este logic ca daca punem lichid pana la refuz o sa faca bule ca la jacuzzi ) Lichidul de racire trebuie sa se intoarca in vas pentru a face circuitul si a racii instalatia , daca returul este in lichid ce se intampla ? Daca mai pune si busonul sfatuitil sa-si puna o casca de protectie , este posibil ca presiunea formata sa duca la o mica explozie a vasului sau a vrunui furtun mai batran .Este parerea mea , daca mesterul de la skoda are o explicatie logica ma bucur sa o aflu . Cand se arde garnitura de chiuloasa este intradevar posibil sa faca presiune si bule in vas atentie ,doar daca este arsa in zona de compresie a motorului . Forta compresiei depaseste forta de impingere a pompei de apa si face sa apara acele bule , se mai poate arde in zona de racire si zona de ungere si atunci se amesteca lichidul de racire cu uleiul , se poate arde intre pistoane si atunci scapa compresia dintr-un piston in altul , si multe alte zone . Referitor la mesterul de skoda daca se arde in alta parte si nu scoate bule ce face ? spune ca este bine si nu este arsa ? Asa cum am mai spus la acest model dupa 100.000 km se mai arde garnitura de chiuloasa si cel mai frecvent se vede cand demontati bujiile , una din ele este foarte curata ,e in acel loc este problema . Am si gasit de ce se arde garnitura , este o problema de fabrica si de intretinere ca sa spun asa . Inginerii care au gandit radiatorul de racire au pus vasul de expansiune direct pe radiator si nivelul maxim al lichidulul este putin sub nivelul radiatorului . In timp daca nu se tine sub observatie de catre conducator nivelul scade undeva la minim asa cum am gasit la 80% din masinile la care am verificat . Asta duce la o racire incompleta a zonei din chiuloasa si in timp distruge garnitura de chiuloasa .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|