|
Acum este Joi Noi 21, 2024 8:04 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Oct 22, 2012 7:33 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Tipul nu lucreaza la Skoda. Are un atelier aici in Zalau, chiar cunoscut. Faza este ca am facut prostia, prin dorinta colegului de la munca, sa bag pana sus antigel si sa verific daca scoate bule. Clar ca nu a scos, apoi nu am mai stiut cum sa scap de surplusul de antigel. Asta a dus la distrugerea surubului de aerisire de pe furtune (cel din spatele filtrului de aer) si implicit la scurgerea totala a antigelui. Am fost nevoit sa iau tot setul de furtune. Noroc cu dezmembrarile. Legat de bujii, eu le-am scos afara si nu se vede nici una sa fie umeda. Azi am pus testerul pe masina ca am avut o eroare de airbag in bord cum au tras cei de la spalatorie de scaun si am observat ca iar mi-a aparut eroarea aceasta . Tot legata de senzor. Trebuie sa caut un tester original aici in Zalau sa vad exact ce are. Poti sa imi spui cum ar trebui sa arate testerul orginal? Eventual o poza cu el? Nu vreau sa ma duc la serviceuri sa imi zica ca e original si sa faca aceleasi lucruri ca FiatEcuScan al meu. Daca bujiile nu se umezesc, cum se mai poate verifica daca garnitura este dusa? La ce serviceuri si mecanici sunt in Zalau, mai bine ma pun eu sa verific daca ai timp sa imi zici si cum. Multumesc inca odata Florin pentru raspunsuri. Faptul ca ai timp sa imi scrii la intrebari, m-ai ajutat si prin telefon cu problemele mele, confirma convingerile mele despre tine. Esti un om cu caracter si meriti toata stima mea si a celorlati de pe forum. Numai bine !
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Sâm Noi 03, 2012 5:51 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Am facut saptamana trecuta o programare la un service in Zalau care are tester si pentru Fiat, legat de problema cu "datul in nas". Tipul mi-a zis ca degeaba pune pe tester masina ca nu o sa arate ce are. Trebuie el sa verifice aprinderea, pompa de benzina daca baga suficienta presiune etc. Partea nasoala este ca am dus-o miercuri la el la 9 dimineata cu programare si mi-a tinut masina pana pe la ora 17:00 si nici nu s-a apucat de ea. Foarte neserios tipul. Nici nu i-am mai lasat masina sa vada ce are.
O sa ma ocup personal de ea.
Ce am observat azi, venind de la tara....clar intr-a 2 si a 3-a cand vroiam sa ii dau talpa se inneca. Am scos-o la un moment dat la liber si am turat-o cateva secunde foarte tare (nu stiu pana la ce turatie). Am facut lucrul asta de 2-3 ori. Dupa ce am turat-o tare si-a revenit. Pana acasa nu a mai facut probleme. Asta e o rezolvare de moment. Injectoarele se curata doar in ateliere specializate sau se poate face acesta operatie si acasa?
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Noi 05, 2012 7:58 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Injectoarele se curata si se verifica la un atelier specializat . Cred ca ati facut o alegere buna sa luati masina , cel mai bine in cazul dumneavoastra este sa o mesteriti singur . Chiar daca o sa dureze mai mult reparatia cu siguranta o sa o faceti mai ingrijit si o sa aveti certitudinea ca ati verificat si pus tot la locul lor . Este posibil sa fie vorna doar de niste calibrari ,care se fac cu testerul .Ar trebui sa arate ca in imaginea atasata .
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Noi 19, 2012 8:17 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Mda, asta da tester Vreau sa ma apuc de masina in zilele urmatoare daca am timp si am nevoie de cateva informatii. Pasii pe care vreau sa ii urmez o sa ii descriu mai jos. 1. Bujiile sunt excluse ca fiind problema datului in nas a motorului. Sunt noi si originale. Nu este exclus sa fie o bujie umeda, cum spuneai Florin mai sus intr-un post, dar o iau treptat cu detectarea problemei. 2. Fisele au cam 1 an jumate. Am observat ca pe capul fiselor, unde intra in bobina de inductie, la toate este "zgariat" cauciucul (protectia), dar nu sa fie taiat sau ceva de genul. Asta am observat si la fisele care le-am schimbat acum 1 an. Si alea erau "zgariate" pe capul care intra in bobina. Oare de ce? Cum si cu ce as putea verifica daca fisele sunt bune si nu intrerup? 3. Bobinele de inductie se pot verifica cu ceva aparat, gen multimetru? Daca da, care e procedura? 4. Daca dupa ce verific fisele si bobinele si stiu sigur ca sunt 100% bune, o sa verific si bujiile sa nu fie "spalate". Daca cumva o sa contstat ca o bujie este "spalata"atunci trebuie sa ma astept la schimbarea garniturii de chiuloasa. Daca se va ajunge la schimbarea garniturii de chiuloasa, as vrea sa verific si starea celorlalte garnituri (cele de admisie). Am patit la laguna 1.6 16v sa fluctueze turatia si dupa ce am schimbat garniturile de admisie nu am mai avut probleme cu relantiul. Am vazut ca cele de admisie se afla undeva sub clapeta de acceleratie. Se dau jos greu? La ce sa fiu atent sa nu stric? As dori daca se poate un raspuns/ sfat pentru fiecare punct in parte. Ma intereseaza in special sa pot verifica fisele si bobinele daca sunt ok. Oare un multimetru ma poate ajuta? Macar sa imi iau gandul de la fise si bobine, sa stiu ca sunt bune sau nu. Imi cer scuze pentru atatea intrebari, dar asta e singura solutie in rezolvarea problemei: sa ma ocup personal de masina. La mecanici nu ma mai duc in veci! Multumesc.
|
|
|
|
|
marius21
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Vin Noi 23, 2012 6:53 pm |
Membru din: Mar Sep 01, 2009 4:36 pm Mesaje: 76 Locaţie: Zalau
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Problema pana la urma era din fisele de bujie. Treaba foarte simpla dar care mi-a dat mult de cap. Abia aseara pe intuneric am vazut ca aveam pom de Craciun la o fisa. Am vrut sa verific bobinele daca nu se incalzesc si am vazut cum se pierdea curentul intr-o fisa, dar foarte putin. Azi cand sa le schimb pe cele vechi deja erau vreo 2-3 fise care erau "puscate". Am pus fise TESLA si acuma motorul merge foarte lin si nu intrerupe nici la relanti. Atasez o poza cu ordinea de montare a fiselor pe cilindri si pe bobinele de inductie. Am vazut si pe alte forumuri ca multe lume nu stie care e ordinea bobinelor. Ordinea este 1-3-4-2. Numai bine !
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Joi Noi 29, 2012 11:34 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut, Multi nu stiu nici ordinea de aprindere ,nici macar sa bage capu langa bobina unde scrie mare si clar ordinea si cel mai grav multi nu stiu nici macar sa puna la loc ce au demontat.
|
|
|
|
|
chisalaud
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Dum Iul 07, 2013 7:59 pm |
Membru din: Dum Iul 07, 2013 7:45 pm Mesaje: 4
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Salut! Am si eu o problema cu aprinderea la masina (fiat punto 1.2 8 v an 2000). De curand mi s-a ars (stricat) o parte din calculatorul de injectie, nu dadea scanteie pe una din bobine, l-am reparat la un specialist,i-am facut un test, da curent pe ambele bobine, scanteie de asemenea, dar motorul nu da sa porneasca, i-am scos bujiile, le-am curatat, nimic nu s-a intamplat, ideea e ca nu as m ai vrea sa dau banii aiurea pe piese si reparatii, pt ca deja am cumparat o bobina de inductie si fise noi degeaba, ca sa aflu ca, calculatorul de injectie era de vina, astept o sugestie, maine am sa o pun iar pe tester sa vad ce imi spune. (ps: inainte sa repar calculatorul pornea in 2 pistoane, acum deloc) Va multumesc!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Iul 08, 2013 10:39 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Codul se stinge dupa ce puneti contactul ? (imobilizatorul )
|
|
|
|
|
chisalaud
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Lun Iul 08, 2013 9:36 pm |
Membru din: Dum Iul 07, 2013 7:45 pm Mesaje: 4
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
Salut! Da, se stinge! Nici un martor in bord, in prima faza pana sa repar calculatorul se aprindea martorul "motor", acum nu se aprinde nimic,(martori) in seara asta am pus testerul pe ea si nimic ... Maine e programata la service, posibil bujiile, pt ca vine curent pana la fisa dar nu da scanteie pe nici una din bujii, revin maine cu noi detalii. Daca sunteti in cunostiinta de cauza, va rog... Va multumesc!
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Fiat Punto 1.2 8v - motorul da in nas Scris: Mar Iul 09, 2013 8:45 pm |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , Semnalul pentru bobine pleaca din centrala de injectie (ecu ) daca nu da scanteie cu siguranta ecu este defect .Se verifica simplu ,trebuie masurata continuitatea instalatiei de la mufa ecu pana la mufa ce intra in bobina .Daca este continuitate trebuie sa inlocuiti ecu .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|