Salutare din nou.
Revin cu cateva lucruri noi si interesante.
Ceea ce spui mai sus este total adevarat, dar eu nu am gasit variatii, eu am gasit inadituri si intreb daca este normal ca bobinele si injectoarele sa plece toate ( inadite ca la dacie prin invartire
) ) pe acelasi fir de masa am gasit in autodata ca asa este normal si pleaca pe violet/galben ceea ce am regasit si la mine, am masele la ambele sonde lambda + inca 2 senzori la care nu am putut ajunge dupa fir sa vad de la ce sunt pe acelasi fir de masa.
In fine ceea ce am gasit mai interesant ca am refacut aceste trasee de fire si masurat si problema a disparut in sensu ca porneste bine masina fara sa mai plece in doua pistoane, dar ce am descoperit este ca atunci cand pleaca un consumator mare de curent cum ar fii ventilatorul de racire, incepe sa mearga in doua pistoane.
Ceea ce va intreb eu este urmatorul lucru;
Exista posibilitatea ca firele de masa ( punctele de masa ale masini ) sa lipseasca si sa cauzeze aceste problema ?
In ce masura imi pot da seama am tot cautat in autodata si nu gasesc punctele de masa desi in program mi le indica clar dar la mine la masina nu exista nimic in locatiile spuse acolo.
Daca ar fii cineva cu un punto 1.2 sa pot sa fac o comparatie as fii recunoscator.
Multumesc de raspunsuri d-le Florin.