Acum cateva zile,mi s-a aprins becul de motor.M-am dus la cineva la diagnoza si mi-a spus ca eroarea este de EGR.Am apelat la un mecanic aflat la aceeasi locatie,care initial nu a vrut sa se bage,pina nu i-am strigat ca e acelasi motor de Vectra C:))).Foarte calm omul s-a apucat, dupa ce i-am dus o sticla indicata de el,cu solutie de curatat.I-am spus ca in urma cu 3 luni ,cand am avut probleme cu DPF-ul am curatat la un atelier si EGR.Chestia e ca am ramas masca cand m-a intrebat daca au desfacut aia partea electrica a EGR,pentru ca e full de mizerie.M-am dus sa-mi arata si nu mi-a venit sa cred; aia nu desfacusera asa. Actuatorul era blocat,practic nu se mai misca. La curatat cu solutie,l-a pus in sus ,prins in menghina si a mai turnat la Actuator putina solutie pana a mers normal.Dupa ce a curatat totul ,a montat si mi-a spus ca voi simti ca este alta masina. Asa a fost!!! De atunci masina nu mai are rateuri de putere ,functioneaza perfect si parca este mult mai puternica.(au intrat in herghelie toti cei 150 armasari
) )
In alta ordine de idei,mi s-a dus alternatorul
) Este foarte greu de scos si dupa carte , trebuiesc scoase o gramada de chestii(gen planetara,etc); exista posibilitatea sa fie scos si pe la filtrul de motorina ,cu atentie si fara a desface asa multe lucruri. Chestia este ca Fiat Croma problema cu alternatorul este aproape un defect de fabricatie, deoarece era necesar unul de 140 amperi nu de 120. Acum la inlocuire am dat comanda de unul de 140 amperi. Are sau nu legatura,dar vreau sa spun ca, inainte cu cel vechi,la pornire la rece aveam cateva secunde cand trepida turatia,iar din clipa cand am pornit cu cel nou de 140,nu mai am problema asta.