Salut, am si eu urmatoarea problema : constatata cand temperatura exterioara este mica, de la 4 grade in jos, in timpul functionarii motorului, pe loc si in mers , se ridica temperatura apei ajungand la normal relativ repede, doar ca in momentul in care dau drumul la ventilatie sau climatizare se intampla urmatorul lucru : acul indicatorului de temperatura scade brusc 1 - 2 liniute dupa care fluctueaza pe acest interval pana ce probabil motorul este suficient de incins si indicatorul ramane la pozitia normala de functionare. Aceasta fluctuatie a acului indicatorului este influentata de stationarile din trafic si perioada de mers efectiv, concret in stationare temperatura indicata creste dupa care o data cu punerea in miscare a masinii temperatura indicata scade cam cu cat a crescut sau mai mult. In momentul in care opresc ventilatia sau clima totul decurge normal, nu mai este indicata nici o fluctuatie, indicatorul urcand , nu imediat, pana la normal , daca pornesc iar ventilatia se intampla ce am descris mai sus . Mentionez ca am schimmbat termostatul crezand ca va rezolva problema , adevarat ca dupa aceasta operatiune temperatura aerului bagat de clima este mai mare decat innainte, doar ca problema cu fluctuatia indicatorului inca persista
|