Povestea mea : am acest "ficatel" care are aceias varsta ca si mine.
Acum un an am avut probleme cu alternatorul, pe care l-am schimbat. Carpacii care l-au schimbat mi-l au pus pe cel nou deplasat, fapt care a dus la ruperea curelelor in mers. Dupa ce am schimbat si curelele motorul mergea in 3 pistoane. Am mers cu el asa inca 6 luni, dupa care a murit de tot. Am schimbat motorul, fapt care m-a facut sa las 650ron la RAR pt schimbare artizanala (motorul nou are 2 kw in plus fata de cel nou). Si cu motorul nou are aceleasi simtome ca si cu cel vechi :
- trepideaza la relanti
- merge in 3 pistoane (parca doar la relanti)
Am probleme cu pistonul 4, DAR am compresie buna pe toate pistoanele, injectia e monopunct, iar scanteie vine (acum, nu stiu cat de puternica e scanteia fata de cat trebuie normal).
La relanti si daca scot fisa 4 si daca o las bagata, motorul merge la fel, in schimb accelerata se simte diferenta.
Daca scot orice alta fisa si cu ea scoasa ma joc cu fisa 4 (o bag si o scot pe bujie
)se simte diferenta foarte mare.
Bujiile, le-am schimbat acum o saptamana. Cu bujiile noi cand o pornesc prima data trebuie sa o tin accelerata 3 min , ca altfel se opreste. Dupa aceea nu mai are nimic.
Buji,capac delcou,lulea,fise, pe toate le-am schimbat.
De aceea am intrebat daca aveti tester pentru ea, ca de servisuri cu mecanici care-si dau cu parerea sunt satul. 90% dintre ei mi au zis sa desfac motorul . . . iau eu si restul de 10% credem ca este ceva electronic . . . vreun senzor defect, care-i da comanda gresita la ECU, nustiu!
VREAU S-O BAG PE TESTER CA SA-MI SPUNA EXACT CE O DOARE!Dar nu am gasit niciunul pana acum. Are o mufa cu 3 picioruse.
Acum iti place formularea?
Aaaa . . . si inca ceva , fara suparare , fiindca suntem in Romania , va intreb : daca aveti service, de ce ati da sfaturi gratis pe internet in rezolvarea unei probleme la masina?