Am efectuat si eu de curand ,testul cu pahare la returul injectoarelor. Cand fac diagnoza cu FiatEcuScan, im arata corectii foarte mari la injectoare. Culmea este ca nu am probleme cu masina,de genul celor citite pe aici. Masina porneste bine si la rece si la cald(mai ales), nu pierde putere, Corectiile sunt: la relanti injectorul nr 1 are 5,05 injectorul nr 2 are 2,51 injectorul nr 3 are 0,06 injectorul nr 4 are 2,46 La 2000 rot/min cotele devin normale: injectorul nr 1 are 0,82 injectorul nr 2 are 1,05 injectorul nr 3 are 0,17 injectorul nr 4 are 0,07 La testul cu pahare,nu mi-au iesit cote alarmante (zic eu) si am ramas surprins fata de ce ma asteptam. Testul l-am facut de 3 ori ca sa fiu sigur. Chiar daca am avut paharele gradate,am masurat de fiecare data cu seringa fiecare cantitate pentru ca motorina scoasa nu ajungea la nivelul de unde incepea gradatia paharelor. Am tinut motorul la relanti 1 minut,30secunde la 3000rotatii apoi 30 secunde la relanti. Au iesit urmatoarele cantitati: Test 1. injectorul nr 1 are 24 ml injectorul nr 2 are 28 ml injectorul nr 3 are 18 ml injectorul nr 4 are 17 ml Test 2 injectorul nr 1 are 24 ml injectorul nr 2 are 35 ml injectorul nr 3 are 23 ml injectorul nr 4 are 20 ml Test 3 injectorul nr 1 are 27 ml injectorul nr 2 are 35 ml injectorul nr 3 are 22 ml injectorul nr 4 are 20 ml Ca si cantitati raportate la corectiile din diagnoza,au iesit in concordanta cu cele de la 2000rotatii/minut.pana la urma care sunt importante? Corectiile din sarcina sau de la relanti???
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|