Buna ziua. Am un Fiat Punto 1.2, 54kw, 73 cai, benzina, an 1995. Acum aproximativ un an i-am schimbat garnitura de chiulasa si de atunci mi s-a aprins martorul de la injector in bord. Masina mergea normal pana la 2000 rpm unde se bloca si nu trecea de turatia asta. Initial am crezut ca este de la senzorul de turatii , mai exact de la cele 2 mufe prin care comunica cu calculatorul . Am crezut asta pt ca masina se oprea cateodata si abia dupa ce scoteam si reconectam mufele pornea, am tot mers asa pana cand au devenit asa sensibile ca la cea mai mica vibratie se pierdea contactul si se oprea masina . Atunci le-am taiat pe amandoua si am legat firele intre ele, masina nu s-a mai oprit dar problema cu martorul si cu turatiile era inca acolo. Am schimbat ulterior senzorul, care avea mufa noua, dar pt mufa care vine de la calculator am facut o adaptare . Pe langa senzor am schimbat si bujiile, fisele, bobinele. Dupa asta, martorul este tot acolo, masina a piedut din putere si se tureaza pana la 1900 - 2000 rpm cand e rece motorul , iar cand se mai incalzeste ajunge la aprox 2300 rpm (inainte sa schimb piesele astea ajunge ala 2000 rpm fix indiferent de temperatura motorului si masina nu pierduse din putere). O alta problema aparuta este ca se opreste motorul de obicei in mers (cateodata si la relanti cand e rece motorul). In schimb dupa ce se incalzeste si o las fara sa o accelerez se stinge martorul din bord, dar la cea mai mica atingere a acceleratiei se reaprinde. La toate service-urile (inclusiv reprezentanta din Constanta) la care am fost pt tester , nimeni nu a reusit sa se conecteze la calculatorul masinii. A MAI AVUT CINEVA PROBLEME CU CONECTAREA LA TESTER ? Ma intereseaza daca a-ti intalnit ceva asemanator ?
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|