|
Acum este Dum Noi 24, 2024 3:11 pm
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] |
|
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
rupem_issar
|
Subiectul mesajului: Alfa 156 2.0 TS Scris: Mar Iun 23, 2009 11:36 pm |
Membru din: Mar Iun 23, 2009 11:23 pm Mesaje: 3
|
Salut. Sunt posesorul unei Alfa Romeo 156 din 197, motor 2.0 155 cp pe care am achizitionat-o din germenia in martie. la inceput nu mi-a facut nici un fel de probleme insa pe zi ce trece , problema mea tinde sa se agraveze: la pornire, se tureaza undeva la 1300-1500 rpm dar nu pot pleca de pe loc ( parca ar avea juma' de cal), nu o pot tura iar daca incerc tremura, se opreste. trebuie sa turez motorul pana la 4-5.000 rpm, ca sa pot urni masina. dupa ce se incalzeste motorul bine, nu mai are aceste simptome. pe tester zero erori. as aprecia pe veci un ajutor...
|
|
|
|
|
Florin
|
Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS Scris: Mie Iun 24, 2009 5:37 am |
Membru din: Sâm Ian 31, 2009 3:51 pm Mesaje: 1216 Locaţie: BUCURESTI
|
Salut , trebuie verificat si curatat dupa caz corpul clapetei dupa care se face o procedura de recalibrare . Pasul doi trebuie verificat debitmetrul ,daca nu aveti unul de proba scoateti mufa si porniti masina , daca se comporta bine acolo e problema .
|
|
|
|
|
malin popescu
|
Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS Scris: Mie Iun 24, 2009 5:50 pm |
Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am Mesaje: 39
|
cantitate mica de benzina injectata la rece. injectoare murdare, presiune benzina mica, senzor temperatura -valori eronate. cu alte cuvinte indreapta-te catre service. Atentie la care ...
|
|
|
|
|
rupem_issar
|
Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS Scris: Mie Iun 24, 2009 6:30 pm |
Membru din: Mar Iun 23, 2009 11:23 pm Mesaje: 3
|
Daca scot mufa de la debimetru, se opreste motorul. clapeta a fost curatata de un preieten acum 2 luni si nici un rezultat. am verificat bujiile si nu par a fi in neregula...
|
|
|
|
|
rupem_issar
|
Subiectul mesajului: Re: Alfa 156 2.0 TS Scris: Mie Iun 24, 2009 9:52 pm |
Membru din: Mar Iun 23, 2009 11:23 pm Mesaje: 3
|
1. azi am constat ca si dupa ce s-a incalzit motorul, uneori, la relanti parca mergea in 3 pistoane. 2. cum se poate verifica daca o bobina de inductie functioneaza corect? 3. am un consum care zic eu ca e cu mult peste limita bunului simt- 20-22%
as vrea sa incerc pe rand sa remediez ceea ce pot remedia singur (curatat mufe, schimbat bujii...etc). nu as vrea inca sa merg la un mecanic care sa ma puna sa schimb te miri ce, pe cheltuiala mea si pe necunostinta lui.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina 1 din 1 [ 5 mesaje ] |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|