|
Acum este Sâm Noi 23, 2024 12:46 am
|
Vizualizare mesaje fără răspuns | Vizualizare subiecte active
|
|
|
|
Autor |
Mesaj |
malin popescu
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Mie Iun 24, 2009 5:37 pm |
Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am Mesaje: 39
|
raspunsul este in fisierul rar. ai toate testele facute azi si explicatiile necesare. van.b1.rar am pus doar pozele cele mai relavante. Nu pot mai mult din cauza limitarii de 2Mb
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj. Pt a vizualiza imaginile ataşate trebuie să vă creaţi un cont şi să fiţi logat
|
|
|
|
|
Dragos
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Joi Iun 25, 2009 7:59 am |
Membru din: Sâm Mai 16, 2009 6:01 pm Mesaje: 30
Masina:
|
Salut Malin, Raspunsul tau de aceasta data este foarte profesional si argumentat. Nu inteleg de unde ai tras concluzia ca trebuie sa demonstram in vreun fel ca suntem "tari" pe forum-uri. In cele doua postari consecutive doar am venit cu idei proaspete pentru a elimina si acele posibile cauze. Nu este adevarat ca nu am considerat viabila parerea initala cu ecu defect. Insa in lipsa unei verificari precum cea facuta de tine ieri varianta "soft ecu prost" era o posibilitate nu o certitudine. Defapt in urma primei masuratori nu era cert ca problema este in softul si nu in hardware-ul EDC-ului. Poate daca ai privi si din punctul meu de vedere ai intelege ca dupa ce masina a trecut prin nenumarate verificari facute de specialisti peste medie si concluziile au fost multiple, existau premisele sa fiu reticent la concluzii nu foarte argumentate. Dealtfel si tu ai suspectat initial si alte cauze posibile(chiar mecanice unele), cauze care au trebuit verificate si inlaturate. Trebuie sa stii ca am luat in calcul rescrierea softului la FIAT, Florin si Petre iti pot confirma, insa in reteaua FIAT se pare ca nu s-a putut face. Daca singura varianta care imi ramasese era o resoftare la un "tunner" am ales sa merg la unul pe care il cunosteam si care a mai facut jtd-uri precum al meu si au iesit bine. Inainte de a face resoftarea la Rabane, le-am cerut insistent sa rescrie intregul soft, nu doar hartile deoarece eram constient ca modificarea hartilor nu ajuta cu nimic. Se pare ca pe langa faptul ca ajustarea hartilor facuta de RBN a fost foarte neinspirata ca sa nu spun proasta, nici resoftarea nu a fost completa cum mi s-a promis, iar rezultatul este un mare zero. Inlocuirea fizica a ecu este o cheltuiala suplimentara care din concluzia pe care ai tras-o ieri nu este necesara, problema fiind in soft. Singurul lucru pe care il pot face acum este sa merg inainte si sa fac o resoftare daca acest lucru este posibil la noi.
PS: Chiar daca am "scoala de mase plastice" verificarea profesionista si argumentata pe care ai facut-o in cele din urma am inteles-o pe deplin.
Respect.
|
|
|
|
|
Alex
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Joi Iun 25, 2009 9:18 am |
Membru din: Joi Ian 29, 2009 7:17 pm Mesaje: 255 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
|
|
|
|
|
EUGEN
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Joi Iun 25, 2009 10:58 am |
Membru din: Dum Feb 15, 2009 11:26 am Mesaje: 3
|
Sall, Dragos asa am patit si eu din mester in mester pana am ajuns la Florin si Petre . Cred ca si tu ai nimerit unde trebuie la o adevarata echipa de profesionisti care isi fac treaba mai mult decat corect . Felicitari si lui Malin care sa alaturat acestei echipe si speram ca intro zi sa vedem in toate service"urile si reprezentantele Fiat macar 80% din ce fac acesti oameni . Pentru mine sunteti cei mai adevarati ,cand toti meseriasii ma sfatuiau sa o vand ,voi ati reusit sa ma faceti sa o iubesc si mai mult . Va salut si va iubesc si pe voi .
|
|
|
|
|
Radu
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Sâm Iun 27, 2009 7:51 am |
Membru din: Joi Feb 12, 2009 1:02 pm Mesaje: 119
Masina:
Locatie:
Tara de origine: Romania
|
|
|
|
|
Alex
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Dum Iul 19, 2009 8:48 am |
Membru din: Joi Ian 29, 2009 7:17 pm Mesaje: 255 Locaţie: Bucuresti
Masina:
Locatie:
|
@Dragos, Cum s-a rezolvat pana la urma problema?
|
|
|
|
|
Dragos
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Dum Iul 19, 2009 4:09 pm |
Membru din: Sâm Mai 16, 2009 6:01 pm Mesaje: 30
Masina:
|
Cu multa parere de rau, nu s-a rezolvat. Am facut rescrierea de soft. Masina insa este la fel de lesinata. Nu raspunde deloc la pedala de acceleratie, indiferent de turatie. Acum are intregul soft pus la Autoitalia iar hartile sunt cele stoc. Debitul de aer e citit ok pe ecu insa nu s-a modificat reactia masinii. Ce este insa cel mai rau este ca suntem in impas cu ideile. Mecanic aparent a fost totul verificat. Electronic la fel. Vineri am trecut pe la Florin si Petre si a dat o tura Florin cu ea pe autostrada. Apoi l-am scos la o tura si pe Petre pentru ca el mersese cu Malin cand a avut ecu de la Stilo van. Din pacate acum a realizat ca nici cu ecu lui Malin masina nu era mai violenta. Deci acum nu mai stim ce poate avea, daca nu e vina ecu si nici mecanic nu pare sa aiba vreo problema. Ce este cert este ca masina nu depune nici cel mai mic efort sa se accelereze, nu scoate pic de fum la forja. Oricine are vreo idee, fie ea cat de fantastica, e binevenit.
|
|
|
|
|
Dragos
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Dum Iul 19, 2009 4:18 pm |
Membru din: Sâm Mai 16, 2009 6:01 pm Mesaje: 30
Masina:
|
Revin cu o mare rugaminte: Apelez la oricine din club are o motorizare similara, motorina JTD si e dispus sa treaca pe la service sa incercam inlocuirea unor piese de imprumut pentru ca din pacate nu imi permit sa cumpar piesa cu piesa inca un motor doar pentru a ajunge la solutia corecta. Asadar, daca aveti motorizari JTD(piesele sunt in mare parte comune) spuneti si stabilim o intalnire la service pentru a proba diversi senzori de pe masina. Inlocuirea unui senzor cu tot cu testare nu dureaza mai mult de jumatate de ora(in functie si de companenta). Multumesc.
|
|
|
|
|
malin popescu
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Mar Iul 21, 2009 10:51 am |
Membru din: Vin Mai 22, 2009 10:13 am Mesaje: 39
|
Dragos, incepind cu euro3, softul nu mai permite scoaterea de fum la forja. Fumul iese doar daca motorina este proasta sau daca ai probleme ce duc la functionarea in limphome mode 2 si 3. Am facut teste cu masina ta , cu Florin si Petre , fara a o mai compara cu alta ci doar cu specificatiile de carte , asta dupa ce am recuratat EGR si valva cda Turbina. Specificatiile pt masina noua , cu motorina italiana, in conditii de test pe circiut, condusa de pilot de teste, cu anvelope alese sa aiba aderenta cea mai buna , repet ,auto nou, constructorul da 10,7 sec pt 0-100 km/h. E, noi cu a ta in conditiile: km bord 114 000, motorina de Romania, toba finala ruginita bine, sudura imediat dupa catalizator in cotul tevii, turbo cu ajutaj necuratat, tija actuator ruginita, si hai sa consideram ca directia si anvelopele au stare 80% fata de cele folosite de italieni, am scos o medie de 12 sec ( 11,5- 12,8 ) la 6 incercari. am facut deasemenea teste : a3a 40-120km/h, a4a din ralanti la 3500 rpm, 0-180km/h ( doar intre inceput autostrada pana la ifranare pt iesire pe centura. timpii si prestatia , pt mine sunt multumitoare avand in vedere conditile mai sus enumerate. ASR a fost mereu activ , considerand ca asa au facut si italienii, asta putand fi un inconvenient pentru noi. Daca nu se simte intrarea tubinei mai violenta ,fata de a mea este pt ca a mea este mai lenesa pana la intrarea turbinei , e van si are si vreo 200kg in plus cu sculele din ea, iar a ta are usoare impiedicari ale mentinerii presiunii date de rugina tijei si toba finala arsa dar e mai vivace in sarcini joase. Inca are prea mic debitul la sarcini mici pt gustul meu (3,1-3,4) dar , valoarea asta am mai gasit-o pe alte jtd-uri de 115 pina in 2003 (cand s-a pus o alta versiune de soft cum are van-ul meu). Aici ai posibilitatea sa urci prin remapare si vei mai schimba ceva. Inregistrarile sunt toate la Florin, nu mai stau inca 2 ore sa le prelucrez pt a le pune aici. elelate diesele care scot fum pe acelerari precum motoarele PSA-Ford, Fiat dupa 2003, nu prae mai indeplinesc normele ( se judeca cu Green Peace)dar, constructorii au preferat fumul unei dinimicitati mai joase care era reclamata de clientii care vor din ce in ce mai violente motoarele ( apropo, VW a readptat intrarea turbinei si a ridicat limitarea de turatie dupa ce multi au reclamat urcarea extrem de rapida in turatia limita si ii lua pe nepregatite picatul in nas mult inainte ca ei sa pregateasca schimbarea treptei de viteza. iar la motoarele Fiat moderne, fara ASR , nu mai poti pleca de pe loc fara patinat de roti, ASR-ul lucreaza aproape mereu). Fa-i acum un usor tunning ( max 15 %- mai mult nu te sfatuiesc) in care neaparat sa atingi debitul in sarcini joase, nu numai pe turbina si pres rampa cum a fost cel trecut. Personal, imi place mai mult tunningul facut fin ( urcarea sa semene cu cea a unui benzina aspirat)decat ce dur cu intrari violente ale turbinei care te pot chiar scoate de pe sosea si care sunt inutile de multe ori in prezenta ASR-ului.
|
|
|
|
|
fane_factor
|
Subiectul mesajului: Re: Debit mic de aer in admisie Scris: Sâm Iul 25, 2009 11:46 pm |
Membru din: Mar Iul 14, 2009 10:52 am Mesaje: 6
|
Salut, fiind proaspat posesor de AR 156 (chiar daca mai veche 2001), cu motor 2.4 JTD 10V. Va felicit pentru informatiile postate, chiar daca sunt pentru profesionisti, am cautat documetatie si am ramas surprins de cantitatea de informatie CORECTA pe care am cules-o din acest post. Eu sunt pasionat de sofat sportiv, satisfacandu-mi aceasta placere ori de cate ori am ocazia pe drumuri forestiere sau inchise. Remarc foarte usor defectele motoarelor turbodiesel dar nu stiu sa le relatez in parametri. Acest post m-a facut sa inteleg parametri de la presiuni la amestec, tensiuni de traducere ale senzorilor. Va felicit pentru rabdarea pe care ati avut-o pana acum, iar daca aveti nevioe de inlocuire pentru teste ale senzorilor la la JTD-uri, va stau la dispozitie cu motorul meu 2.4 JTD, oricand voi trece pe la Florin pe la atelier, prima data fiind saptamana viitoare, sper eu, joi dimineata, pentru un kit distributie si un rulment (problemele mele find mai multe de atat, dar partea financiara isi spune cuvantul). Va salut cu respect, soferi care si-au dat seama de calitatile sportive ale AR, eu avand inainte numai masini nemtesti, pana intr-o zi cand un prieten... -Hai sa-ti prezint noua mea masina AR 156 SW 2.4 JTD.
Salve!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica ataşamente în acest forum
|
|